Podczas gdy wielu detalistów wciąż próbuje zrozumieć, jak w procesie sprzedaży podchodzić do osób z Pokolenia Y, nazywanych „pokoleniem Milenium” są już nowi konsumenci – z pokolenia Generacji Z , którzy wydają około 44 mld dolarów rocznie na całym świecie
Osoby z pokolenia Z to urodzeni po 1990 roku, dorastający w czasie dobrobytu i wśród najnowszych technologii, żyją w świecie wirtualnym i mimo swojej otwartości nie do końca rozumieją świat realny. Obecnie jest ich około 2 mld na całym świecie i wydają około 44 mld dolarów rocznie.
Generacja Z
• Szukają wyjątkowych produktów
• Realiści
• Komunikują się za pomocą obrazów
• Ich głos jest tak samo ważny w rodzinie jak rodziców
• Świadomość zbiorowa
Pokolenie Milenium
• Poszukują wyjątkowych doświadczeń
• Optymiści
• Komunikują się za pomocą tekstu
• Najważniejszy głos w rodzinie
• Pracownicy zespołowi