Przystanek Gardenia 2016 – targi najwyższej jakości!

Jak udoskonalić sprzedaż asortymentu ogrodniczego? Gdzie szukać informacji na temat najnowszych trendów i odpowiednich warunków do nawiązania kontaktów biznesowych? Kiedy skutecznie promować nowości w produktach i usługach? Właśnie na targach Gardenia, które w dniach 25-27 lutego 2016 r. odbędą się w Poznaniu

Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia to jedyne w Polsce wydarzenie stricte biznesowe, które umożliwia dotarcie z przekazem promocyjnym na temat oferty ogrodniczej do ponad 26 tys. zwiedzających z Polski i Europy. Ponad 11 tys. z nich to profesjonaliści, osoby decyzyjne wyższego szczebla, gotowe do nawiązania kontraktów handlowych.
W gronie odwiedzających targi Gardenia spotkać można właścicieli i pracowników hurtowni, centrów, sklepów ogrodniczych, osoby odpowiedzialne za tereny zieleni miejskich, architektów krajobrazu, przedstawicieli firm wykonujących ogrody, właścicieli gospodarstw ogrodniczych i szkółkarskich, a także miłośników ogrodów, ukwieconych balkonów czy tarasów.

Efekt zaskoczenia
Targom Gardenia przyświeca jeden nadrzędny cel: zapewnienie wystawcom odpowiednich warunków do prezentacji nowości produktowych tuż przed sezonem, a zwiedzającym – możliwości zapoznania się z niezwykle dynamicznie zmieniającą się ofertą rynkową. Przyszłoroczna X edycja wydarzenia po raz kolejny zaskoczy uczestników licznymi innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu ogrodnictwa, usatysfakcjonuje pasjonatów spragnionych mocnych wrażeń estetycznych, zadowoli profesjonalistów nastawionych na rozwój kompetencji zawodowych, którzy będą mogli poszerzyć wiedzę.

Błyskawicznie ubywa powierzchni wystawienniczej
Metraż przewidziany pod ekspozycję jubileuszowej edycji targów Gardenia kurczy się
w ekspresowym tempie. – Wiodący producenci, dystrybutorzy i importerzy z branży ogrodniczej zarezerwowali już 80% powierzchni wystawienniczej – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. Firmy, które nie zgłosiły dotąd swojego udziału, mają ostatnią szansę, by wziąć udział w tym niezwykle ważnym dla branży wydarzeniu.
W porównaniu do poprzedniej edycji targów, został odnotowany 25% wzrost liczby wystawców. – Od kilku lat utrzymuje się tendencja wcześniejszego przesyłania formularzy zgłoszeniowych. Firmy ogrodnicze cenią skuteczność narzędzi promocyjnych wykorzystywanych przez targi, które umożliwiają reklamę nawet na kilka miesięcy przed wydarzeniem – tłumaczy Jakub Patelka.
Wzrost ekspozycji wystawienniczej w przypadku targów Gardenia umożliwi bardziej precyzyjny podział tematyczny w poszczególnych pawilonach, który przyczyni się do większego komfortu dla zwiedzających zainteresowanych prowadzeniem rozmów biznesowych. Dla firm ogrodniczych oznacza to również większe możliwości aktywnego zabiegania o nowe kontakty handlowe, dzięki spotkaniom ze zorganizowanymi grupami zwiedzających, którzy skierują się do interesujących ich pawilonów.

Większa oferta z zakresu usług komunalnych

Tendencja wzrostowa została odnotowana również w kategorii urządzeń i maszyn wykorzystanych w procesie konserwacji i utrzymania terenów zielonych. Ekspozycja dedykowana zakładom komunalnym i gospodarstwom ogrodniczym w 2016 r. będzie dwukrotnie większa niż rok wcześniej. Na terenie targów będzie można zobaczyć bogatą ofertę ładowarek, ciągników, kosiarek, rębarek do gałęzi, narzędzi ręcznych, podkaszarek, pił spalinowych, elektrycznych. Po raz pierwszy swoje portfolio zaprezentuje Husqvarna. Wśród wystawców pojawią się takie firmy, jak: New Holland, Korbanek, Kubota, John Deere, Hitachi, Stiga czy Avant.
 
Hosted Buyers

– Nieustannie poszukujemy nowych rynków zbytu dla polskich producentów. Działania promocyjne podjęte przez zespół Gardenii mają na celu przyciągnięcie jak największej liczby zwiedzających z rynków skandynawskich – Norwegii, Finlandii, Szwecji, Danii, nadbałtyckich – Litwy, Łotwy, Estonii, z Czech i Słowacji oraz Europy Zachodniej – podkreśla Jakub Patelka. Służy temu program Hosted Buyers. Jego idea polega na zaproszeniu gości z zagranicy – dyrektorów sprzedaży, kupców, dyrektorów do spraw zakupów, właścicieli centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych – i organizacji spotkań z polskimi wystawcami. W ramach Hosted Buyers organizatorzy oferują zwrot kosztów zawiązanych z przelotem, zakwaterowaniem
w hotelu, wyżywieniem, dodatkowo zaproszenie do targowej strefy VIP. – Nasi wystawcy mają realny wpływ na osoby, które odwiedzą targi w ramach Hosted Buyers. Wystarczy, że zaproponują nam osoby, z którymi chcieliby nawiązać współpracę – wyjaśnia Jakub Patelka.

Grand Prix Gardenii
Nowością jest również konkurs Grand Prix Gardenii skierowany do producentów roślin. Termin zgłoszeń mija 31 grudnia. Przyznane będą wyróżnienia w trzech kategoriach: Grand Prix Gardenii – wybór sądu konkursowego, Grand Prix Gardenii –
wybór internetowy oraz Grand Prix Gardenii – wybór zwiedzających. Każdy laureat nagrody Grand Prix Gardenii otrzyma pakiet unikatowych korzyści i będzie miał zapewnioną szeroką promocję wyróżnionej rośliny, która będzie prezentowana także podczas targów na specjalnie wydzielonej przestrzeni pokazowej.

Festiwal wydarzeń towarzyszących
Targi Gardenia to prawdziwa rewia wydarzeń towarzyszących. Podstawą do spotkań biznesowych są naturalnie stoiska wystawców. Jednak wykłady, szkolenia i konferencje również pomogą utrzymać znakomite relacje i umożliwią zapoznanie się z nowymi trendami. Podczas paneli dyskusyjnych specjaliści z branży nie tylko podzielą się wiedzą, ale i zaproszą do debaty na temat problemów i wyzwań ważnych dla branży ogrodniczej.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie