Generacja Z

Podczas gdy wielu detalistów  wciąż próbuje zrozumieć, jak  w procesie sprzedaży podchodzić do  osób z Pokolenia Y, nazywanych  „pokoleniem Milenium”  są już nowi  konsumenci – z pokolenia Generacji Z , którzy wydają około 44 mld dolarów rocznie na całym świecie

Osoby z pokolenia Z  to urodzeni po 1990 roku, dorastający w czasie dobrobytu i wśród najnowszych technologii, żyją w świecie wirtualnym i mimo swojej otwartości nie do końca rozumieją świat realny. Obecnie jest ich około 2 mld na całym świecie i wydają około 44 mld dolarów rocznie.

Generacja Z
•    Szukają wyjątkowych produktów
•    Realiści
•    Komunikują się za pomocą obrazów
•    Ich głos jest tak samo ważny w rodzinie jak rodziców
•    Świadomość zbiorowa

Pokolenie Milenium
•    Poszukują wyjątkowych doświadczeń
•    Optymiści
•    Komunikują się za pomocą tekstu
•    Najważniejszy głos w rodzinie
•    Pracownicy zespołowi
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie