Wydawca magazynu „Biznes Ogrodniczy” inwestuje w rozwój dystrybucji czasopisma. Nowy styczniowy numer trafił do 208 punktów sieci PSB Mrówka
W niektórych sklepach PSB Mrówka dział ogród w sezonie generuje nawet 50% obrotów. To bardzo istotna grupa produktów, a najważniejszym zadaniem w sklepach Mrówka w najbliższym sezonie będzie poszerzenie oferty roślin ogrodowych. Udział obrotu działu ogród w obrotach całego marketu w ciągu roku waha się w przedziale od 10 do 20%, a w miesiącach wiosenno-letnich to nawet 40-50%. Jest to więc bardzo ważna grupa produktów w sieci.
Od stycznia dystrybucja „Biznesu Ogrodniczego” poszerzona będzie o 208 punktów sieci PSB Mrówka w całej Polsce.
W styczniowym numerze także specjalny wywiad z Małgorzatą Włodarczyk, audytor ds. sieci sprzedaży Grupy PSB. Polecamy lekturze.