Emulpar Spray firmy Tamark

 O innowacyjnym środku Emulpar Spray z Wiktorem Kacmajorem, prezesem firmy Tamark, rozmawia Agnieszka Idziak, redaktor naczelna „Biznesu Ogrodniczego”

 

 

Czym Emulpar Spray wyróżnia się na rynku, co świadczy o jego innowacyjności?

Emulpar jako jedyny preparat olejowy występuje w formie RTU – koncentratu rozpuszczalnego, dla wygody stosowania. Na rynku jest już kilka produktów na bazie olejów, jednak tylko Emulpar zawiera olej rydzowy z lnianki, który jest w pełni bezpieczny dla roślin. Dzięki temu można go stosować w trakcie całego okresu wegetacyjnego, a nawet tuż przed zbiorem owoców.

Z uwagi na specyfikę działania, Emulpar, nawet stosowany wielokrotnie, nie powoduje powstawania u szkodników populacji odpornych, co zwiększa jego skuteczność.

Dodatkową zaletą preparatu jest zabezpieczanie ozdobnych roślin iglastych przed brązowieniem. Tworzy on mechaniczną barierę zabezpieczającą przed utratą wody.

 

Emulpar Spray to środek pochodzenia naturalnego. W branży ogrodniczej jest coraz więcej takich produktów. Czy w tym kierunku rozwija się rynek i takie jest zapotrzebowanie klientów?

Coraz więcej klientów zwraca się ku naturalnym metodom ochrony, jesteśmy jako społeczeństwo bardziej świadomi zagrożeń wynikających z niezdrowej żywności, dlatego coraz częściej hodujemy owoce i warzywa. Modny w całej Europie trend grow your own powoduje, że wybieramy zarówno rośliny i nasiona, jak i preparaty do ochrony i nawożenia zwracając uwagę na ich wpływ na środowisko naturalne i na zdrowie. Widzimy potencjał w tej dziedzinie, a klienci coraz chętniej sięgają po preparaty pochodzenia naturalnego, zwłaszcza w formie gotowej do użycia. Część naturalnych metod ochrony roślin znana jest od wieków, dlatego staramy się na bazie sprawdzonych przepisów tworzyć preparaty, które będą bezpieczne dla ludzi i środowiska, a jednocześnie skutecznie ochronią rośliny przed chorobami grzybowymi oraz szkodnikami. Dzięki rozwojowi możliwości technicznych i coraz szerszej wiedzy pracujemy również nad preparatami innowacyjnymi, które będą łączyły w sobie skuteczność oraz bezpieczeństwo stosowania.

 

W jaki sposób z tym produktem powinni pracować detaliści w sklepach, w jaki sposób go polecać?

Emulpar nie jest produktem wymagającym jeżeli chodzi o sprzedaż. Jego nowoczesne opakowanie i przejrzystość treści sprawia, że klienci, a zwłaszcza kobiety, chętnie po niego sięgają. Ważne jest, aby sprzedawcy polecali go zarówno prewencyjnie, jak i interwencyjnie w całym okresie wegetacji, co wyróżnia go na tle innych produktów. Dzięki szerokiemu spektrum zwalczanych szkodników oraz ogromnej licznie gatunków roślin, na których może być stosowany, poradzi sobie z niemal każdym problem w ogrodzie, w sadzie lub na balkonie.

 

Jak zareagowali na ten produkt klienci?

Niedawno nasi facebookowi fani mieli okazję przetestować nasze produkty biorąc udział w akcji „Testowanie nowości Target”. Na podstawie opinii testerów oraz klientów, a także wielkości sprzedaży możemy wnioskować, że wdrożenie tego produktu do oferty było strzałem w dziesiątkę. Według opinii konsumentów jest on zarówno skuteczny w ochronie roślin, jak i wygodny w stosowaniu, a dodatkowo bezpieczny dla ludzi i środowiska naturalnego.

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: