Joanna Legutko, członek zarządu W. Legutko odebrała certyfikat Top Innowacja „Biznesu Ogrodniczego” z rąk Renaty Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży „Biznesu Ogrodniczego”. Certyfikat został przyznany firmie W. Legutko za nowoczesny koncept marketingowy sprzedaży cebul
Innowacyjny pomysł na wyróżnienie oferty na rynku cebulek kwiatowych przedstawiła firma W. Legutko, jako pierwsza w Polsce wprowadzając odrębne linie asortymentowe dla tej kategorii produktów. Oprócz dotychczas sprzedawanej bazowej oferty cebulek kwiatowych i bylin, stawia na dwie nowe serie: Domowy Ogród oraz Harmonia Barw. Każda z tych serii wpisuje się w różne potrzeby hobbystów ogrodników.
Domowy Ogród to seria, która pokazuje jak krok po kroku założyć własny ogród ozdobny w doniczce, skrzynce lub pojemniku. Zawiera rośliny przeznaczone do dekoracji mieszkań, balkonów lub tarasów. Wpasowuje się w trend miejskiego ogrodnictwa. Ponadto sprawdza się w przypadku początkujących ogrodników, ponieważ na wewnętrznej stronie opakowania zawiera czytelne instrukcje dotyczące uprawy.
Harmonia Barw koncentruje się wokół kompozycji o współgrającej kolorystyce. Firma W. Legutko przygotowała kilka mieszanek różnych gatunków roślin ozdobnych, stanowiących gotowe rozwiązania w zakresie zagospodarowania ogrodów.
Sprzedaż nowych linii asortymentowych będzie wspierana odpowiednimi rozwiązaniami merchandisingowymi oraz promocją.