Dekor w natarciu

W tym roku producenci decoru na targach Home Decor w Poznaniu promowali produkty w kolorach ziemi, beżach, zieleni, turkusach oraz złota i miedzi 

 

Targi HOME DECOR, które odbyły się w Poznaniu w dniach 14-17 marca były idealną okazją dla handlowców i projektantów do zapoznania się z nowymi produktami w branży wyposażenia wnętrz. W tym roku powierzchnia wystawiennicza wzrosła w stosunku do 2016 r. o 15%. Nowe kolekcje zaprezentowało 200 firm i marek z Polski, Belgii, Holandii, Indii, Litwy, Niemiec, Szwecji, Turcji, Ukrainy Wielkiej Brytanii i Włoch. Cała ekspozycja o powierzchni ponad 5 tys. m² podzielona była na cztery bloki tematyczne: dekoracje, tekstylia, oświetlenie oraz artykuły do kuchni i łazienki. 

Targom towarzyszył także ciekawy program seminariów i szkoleń skierowanych do przedstawicieli sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz. 

 

Jak wynika z prezentowanej ekspozycji, w tym roku najmodniejsze będą dekoracje w kolorach morskim, niebieskim, miedzi oraz złota, ale także tradycyjnie odcienie ziemi, beże oraz szarości. Zwiedzający targi Home Decor mogli wybierać wśród setek wariantów wazonów, ozdobnych donic, ramek. Modny w dalszym ciągu będzie także tzw. „Sfatygowany szyk” , który był widoczny w nowych kolekcjach kuferków, zegarków retro z motywami dekupażu, poduszkach z sentencjami, niewielkich komodach i toaletkach. Nadgryzione zębem czasu przedmioty mają charakter sentymentalny, wyrażają tęsknotę oraz fascynację dawnymi czasami. 

 

– Dwa dni były biznesowo bardzo udane, było dużo klientów zainteresowanych naszymi produktami, zdobyliśmy nowych kontrahentów, ale tak naprawdę musimy to zweryfikować, żeby zobaczyć, jak udział w targach przełoży się na dalszą współpracę – podsumowuje Katarzyna Trzósło, kierownik Działu Eksport Chomik.

 

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: