„GardenTechnika”

 

Już w maju nowa i uaktualniona edycja specjalna magazynu „GardenTechnika”!

Globalny rynek ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego jest wart ponad 20 miliardów dolarów. Udział wartościowy tej kategorii na tle innych w 2015 roku wyniósł w Polsce 9%, a w Stanach Zjednoczonych – aż 11%.

Sprzęt do pracy w ogrodzie to jedna z najważniejszych kategorii w branży ogrodniczej. Narzędzia oraz maszyny to niezbędny asortyment, który przez cały rok cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Siódma edycja magazynu „GardenTechnika” jest w całości poświęcona temu rozwojowemu segmentowi. 

W nowej, uaktualnionej edycji znajdziesz:

– najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku

– szczegółowe raporty i analizy

– komentarze eksperckie

– nowości produktowe i innowacyjne rozwiązania

– wzorcowe sposoby ekspozycji

– najlepsze kampanie marketingowe

„GardenTechnika” to także rzetelny raport diagnozujący aktualną sytuację na rynku, zbierający najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku, komentarze eksperckie To także szczegółowa analiza perspektyw rozwoju rynku.

Oprócz tego w „GardenTechnice” prezentacja nowości, hity sprzedażowe, których nie może zabraknąć w sklepach, praktyczne porady dla detalistów. Ponadto dane dotyczące działań marketingowych prowadzonych przez producentów oraz nowoczesny product placement. 

„GardenTechnika” to:

– niezbędne narzędzie do monitorowania rynku 

– źródło wiedzy dla producentów, sprzedawców i klientów

– unikalne w branży ogrodniczej medium reklamowe

Już w maju „GardenTechnika” trafi do właścicieli sklepów, centrów, hurtowni ogrodniczych i dealerów ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego w całej Polsce. To skuteczne narzędzie do budowania dystrybucji, kreowania marki oraz promocji nowości.

Już teraz zarezerwuj powierzchnię reklamową!

 

Zapraszamy do współpracy!

Konrad Urbański – konrad.urbanski@biznes-ogrodniczy.pl

Agnieszka Idziak – agnieszka.idziak@biznes-ogrodniczy.pl

Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl

REKLAMA
Targi Zieleń to życie