Miasto-Ogród coraz bliżej

W miniony weekend 22-23 kwietnia Piła rozkwitła tysiącami kwiatów. Wszystko za sprawą Agro Targów oraz V edycji wystawy Miasto-Ogród oraz akcji Polska w kwiatach. „Biznes Ogrodniczy” uczestniczył w tym wydarzeniu

 
Od 2014 roku event organizowany jest w Pile, w samym centrum miasta, na terenie malowniczo położonego Parku na Wyspie. Tradycyjnie można było zapoznać się z ofertą firm ogrodniczych i sadowniczych oraz producentów z branży rolnej.  Mimo iż pogoda nie dopisała, klienci nie zawiedli. Podczas targów odbywał się event „Polska w kwiatach”  prowadzony przez Witolda Czuksanowa”. Sponsorami akcji były firmy Kronen, Agrecol, Agrimpex i Fiskars oraz wybrane centra i firmy ogrodnicze. – Targi w Pile mimo chłodnej  pogody były bardzo udane. Przybyło dużo miłośników zieleni. Cieszy szczególnie ogromne zainteresowanie naszym eventem  dzieci,   które zadawały dużo pytań i  chętnie z nami sadziły kwiaty podsumowuje – Agnieszka Kaźmierczak, account manager Agrecol. W tym roku łącznie zaplanowano 10 tego typu spotkań w całej Polsce. – Celem  „Polski w kwiatach” jest popularyzacja ogrodnictwa i konkursu na najładniejszy ogród amatorski.  Czas już najwyższy, by amatorskie ogrodnictwo wyszło z opłotków prywatności i nieśmiałego grzebania się w ziemi oraz pokazanie, że jest to świetna zabawa. Z całą pewnością do tego zdrowa i pouczająca oraz kolorowa, a czasami pachnąca kwiatami. To również rozrywka w dobrym smaku aromatycznych przypraw i warzyw oraz świeżo zerwanych owoców. To w końcu nagroda za ogrodową robotę. Bawiąc się w różnych miastach Polski chcemy pokazać, że ogrodnictwo wcale nie musi być nudnawym i  wstydliwym nieco "grzebaniem się w ziemi", bardziej odskocznią od codziennych stresów, a niekiedy wręcz emocjonującą rozrywką. Wiedzą już o tym Ci wszyscy, którzy uczestniczyli i uczestniczą organizowanych w ramach "Polski w kwiatach" quizach ogrodniczych, sadzeniu kwiatów, pokazach, a także sportowych zawodach. A choć konkurencje sadzenia kwiatów, czy wyrywania chwastów na czas nie należą do olimpijskich, to jednak wywołują rumieńce  i zdrowe emocje uczestników oraz dopingujących. Terminy i miejsca akcji są podane na FB Witold Czuksanow oraz stronach partnerów projektu – mówi Witold Czuksanow.
 
REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: