Nowe wyzwanie z RWO

W sezonie 2018 wystartuje 3 sezon z Rodzinnymi Warsztatami Ogrodniczymi. Organizatorzy przygotowali niespodziankę. Event 2 maja odbędzie się w placówce, która zaoferuje największą kwotę na stworzenie małego ogrodu w domu dziecka, w domu pomocy społecznej lub innym miejscu wskazanym przez sklep. Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl

Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze to spotkania edukacyjne, które odbywają się w centrach ogrodniczych w całej Polsce. Każde spotkanie ma inny temat przewodni. Celem warsztatów jest promowanie ogrodnictwa, zachęcanie miłośników zieleni, młodych adeptów i początkujących ogrodników do wspólnego sadzenia roślin, nauki i zabawy.

Organizatorem eventu jest firma Lasland, która do współpracy zaprosiła partnerów z ubiegłego sezonu – firmy RAMP i Agrecol oraz nowego partnera – firmę Kwazar. Event pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego” i magazynu „Garden&Trends” prowadzi Witold Czuksanow. W tym roku po raz pierwszy organizatorzy chcą pójść o krok dalej. Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze to marka, która ma doskonałą renomę, ale co więcej realne przełożenie na prowadzenie efektywnego biznesu w sklepach. W sezonie 2018 organizatorzy zapraszają sklepy i centra ogrodnicze do włączania się w działalność charytatywną. Każde centrum może się zgłosić i zadeklarować konkretną sumę, która zostanie przekazana na stworzenie ogrodu w domu dziecka, w domu pomocy społecznej lub innym wskazanym przez sklep miejscu. Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze to przede wszystkim edukacja, ale chcielibyśmy, aby pozostawić po sobie więcej i na dłużej. Podczas jednego z naszych wspólnych spotkań omawiających organizację eventów zainspirowała nas chęć pomocy innym. Zależy nam, aby wraz z centrum ogrodniczym przynieść radość w ich lokalnej społeczności. Razem możemy zrobić więcej i wywołać uśmiech dzieci. Do dyspozycji pozostawiamy 2 maja 2018 r. – według nas wspaniały dzień, aby podczas naprawdę długiego weekendu zorganizować Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze – a ogródek urządzimy do końca maja. Może to zainspiruje innych? – mówi Jarosław Sieciński, kierownik sprzedaży krajowej Lasland, organizator eventu.

Na zgłoszenia czekamy do połowy lutego, rozstrzygnięcie nastąpi podczas targów Gardenia. Propozycje prosimy wysyłać na adres: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: