Już za 4 dni 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo odbędzie się druga edycja targów Green Days. Twarzą targów została znana i lubiana autorka programów telewizyjnych o aranżacji i pielęgnacji ogrodów Maja Popielarska. „Biznes Ogrodniczy” jest patronem medialnym tego wydarzenia
Już 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo odbędzie się druga edycja targów Green Days. Magazyn Garden&Trends jest patronem medialnym wydarzenia, a „Biznes Ogrodniczy” głównym patronem branżowym . Twarzą targów została znana i lubiana autorka programów telewizyjnych o aranżacji i pielęgnacji ogrodów Maja Popielarska, która w sobotę 24 marca przeprowadzi warsztaty otwarte dla wszystkich odwiedzających.
Targi Green Days Międzynarodowe Dni Zieleni 2018 biegną dwutorowo – B2B oraz B2C, adresowane są zarówno do branży ogrodniczej oraz architektów krajobrazu, jak również do wszystkich miłośników ogrodnictwa, posiadaczy domów i ogrodów. Pierwszy dzień targowy nastawiony jest na wydarzenia stricte branżowe dla profesjonalistów oraz panele biznesowe. Motywem przewodnim wydarzenia w strefie biznesu mają być technologie 4.0 – czyli proces cyfryzacji i digitalizacji sprzedaży; w strefie naukowej – transfer wiedzy i komercjalizacja wyników badań; w strefie konsumenckiej – prezentacje produktowe. W tym samym terminie na połączonej łącznikiem hali odbywać będą się targi House Days – dedykowane branży budowlanej, skupiające się na tematyce budownictwa jednorodzinnego oraz aranżacji wnętrz.
Podczas pierwszego dnia targów 23 marca o godz. 12.30-15:30 odbędzie się Akademia „Biznesu Ogrodniczego”. Tematem przewodnim spotkania będzie visual merchandising. Klient kupuje oczami, a aż 95 % sprzedaży zależy od ekspozycji. Istnieje szereg technik i sposobów na to, jak sprawić, by ekspozycja towaru przyniosła pożądany efekt. Uczestnicy Akademii Biznesu Ogrodniczego poznają techniki tworzenia skutecznej ekspozycji w centrum ogrodniczym. Spotkanie poprowadzą Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, który przybliży tajniki Visual Merchandisingu oraz Renata Kozłowska, partner w rozwoju ludzi i organizacji, konsultant, trener biznesu, coach IICD, która przybliży praktyczne metody sprzedaży w gospodarce wysokokonkurencyjnej.