Trzecią edycję międzynarodowych targów Green Days w Ptak Warsaw Expo odwiedziło prawie 19 tys. zwiedzających, a w ramach programu Hosted Buyer w strefie rozmów B2B odbyło się ponad 200 spotkań przygotowanych dla polskich producentów, w których uczestniczyli kontrahenci z Europy Wschodniej i Afryki. – Już dziś zapraszamy na kolejną edycję w terminie 20-22 marca 2020 r. – zapowiada Joanna Mateja, dyrektor targów Green Day.
Targi Green Days są doskonałym kanałem dotarcia do konsumentów, a uczestnictwo w nich pozwala na umocnienie pozycji firmy na rynku. W tym roku – bazując na marketingu targów Green Days – firmy biorące w nich udział miały dostęp do grupy 18 753 zwiedzających. W jaki sposób wykorzystały ten potencjał, zależało tylko od ich kreatywności. Siła nabywcza konsumenta jest wciąż niedoceniana. Klienci są coraz bardziej wymagający, chłonni rzetelnej informacji z pierwszej ręki, a nie z etykiety na opakowaniu. Rolą producenta jest przekonanie ich do swojego produktu, utwierdzenie klienta w przeświadczeniu o słusznym wyborze i zbudowanie relacji łączącej go z marką.
Tym, z czego jesteśmy dumni jest fakt, że tegoroczna edycja targów przeszła certyfikację audytorów UFI. Wystawienie takiego certyfikatu poprzedzone jest wnikliwym audytem statystyk targowych i świadczy o najwyższym poziomie świadczonych usług na rynku targowym. Już dziś możemy zaprosić na kolejną edycję targów w terminie 20-22 marca 2020 r.