Magazyn ZIEMOVIT – praktyczny poradnik dla ogrodników – został nagrodzony w prestiżowym konkursu Power of Content Marketing Awards. Kampania content marketingowa promująca szeroką gamę produktów ogrodniczych ZIEMOVIT została wyróżniona w kategorii Budownictwo, Dom i Ogród.
Magazyn ZIEMOVIT to publikacja prezentująca szeroką gamę produktów marki ZIEMOVIT – najwyższej jakości podłoża, nasiona traw, środki chwastobójcze oraz nawozy płynne i granulowane, dopasowane do potrzeb i oczekiwań polskich ogrodników i działkowców. Magazyn wyróżnia zróżnicowana tematyka, praktyczne porady dotyczące hodowli roślin oraz przybliżanie ich różnych gatunków i odmian, co pozwala na poszerzenie wiedzy czytelnika i podkreśla profesjonalizm producenta produktów marki ZIEMOVIT oraz jego wizerunek eksperta.
Power of Content Marketing Awards to konkurs organizowany już po raz dwunasty przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest promowanie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie najlepszych z nich. W konkursie biorą udział zarówno materiały drukowane jak i kampanie digital. Content marketing, czyli tzw. marketing treści, to strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców.
Poradnik dostępny jest na stronie www.ziemovit.pl