Dominik Strzelec w lutym tego roku został Ambasadorem Marki AGRECOL. Dominik to ogrodnik z prawdziwą pasją, związany z grupą TVN Media. W stacji TTV w programie „Usterka” sprawdzał pracę fachowców, a w „Odlotowym ogrodzie” zmieniał zwykłe ogródki w wyjątkowe
Obecnie w stacji HGTV urządza „Polowanie na ogród” i w sklepach ogrodniczych szuka bohaterów swojego programu. Dominik potrafi odmienić każdą nudną, zaniedbaną lub niewymiarową działkę w funkcjonalny zakątek. W ciekawy sposób przekazuje wiedzę i dzieli się własnymi doświadczeniami na wszystkie tematy dotyczące roślin – począwszy od sadzenia, przez aranżację, aż po bieżącą pielęgnację roślin. Kanały reklamowe Ambasadora Marki i firmy AGRECOL, poprzez które zaplanowano dotarcie do szerokiego grana klientów oraz gdzie będzie się ich jednocześnie ogrodniczo i ekologicznie edukować, to Internet, w tym portale social mediów, trade marketingowe produkty z wizerunkiem Ambasadora Marki, bezpośrednie spotkania z klientami zarówno B2B, jak i B2C. Przykładowe narzędzia marketingowe, jakie zostały uwzględnione w strategii komunikacji to m.in.: strony internetowe firmy i marek Agrecol, Facebook, Instagram, rozwiązania trade marketingowe, spotkania bezpośrednie z klientami, kampania w TV internetowej, a to jeszcze nie wszystko… Kampania rozpoczyna się od marca.