To VII edycja ogólnopolskiej, przedsezonowej wystawy o charakterze B2B. Formuła na stałe wpisała się w branżowy kalendarz. Myśl przewodnią w pełni oddaje hasło – „Zobacz i zamów!” Zielony ShowRoom jest nie tylko okazją do kontaktów biznesowych. Klienci mają również możliwość obejrzenia materiału szkółkarskiego oraz złożenia zamówienia na zbliżający się sezon. Podczas wydarzenia obowiązuje dodatkowy rabat
Ideę Zielonego ShowRoom’u zapoczątkował Jan Ciepłucha w 2015 r. Powierzchnia ekspozycji roślin wynosi ponad 5000 m kw. i zlokalizowana jest w blokach tunelowych szkółki CIEPŁUCHA.
Na tak dużym terenie, bez typowego dla wystaw zgiełku, zobaczyć można asortyment pochodzący z najnowszych ofert renomowanych szkółek z kraju:
CIEPŁUCHA Gospodarstwo Szkółkarskie
ACROCONA Szkółki Drzew i Krzewów Ozdobnych
CLEMATIS Źródło Dobrych Pnączy Sp. z o.o. Sp.k.
CUR J.Z.W. Hurtownia Szkółkarska
KUROWSCY Szkółki
NOWACKI Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych
PANEK Gospodarstwo Specjalistyczne
SZMIT Szkółka
WAŻYŃSCY Szkółki Roślin Ozdobnych
WOLSKI – Kwalifikowane Szkółki Owocowe i Ozdobne
ZYMON Szkółka Krzewów Ozdobnych
ŻABIENIEC Szkółka Roślin Ozdobnych
Ich nieprzypadkowy dobór umożliwia komplementarne zatowarowanie. Wśród zaprezentowanych roślin znaleźć można wszystkie grupy towarowe: drzewa i krzewy iglaste, liściaste i owocowe, byliny, a także pnącza. Możliwość obejrzenia produktów przed ich dostarczeniem do punktu wiosną daje pewność wyboru najwyższej jakości oferowanego materiału.
Zielony ShowRoom jest szczególnie atrakcyjny dla hurtowych odbiorców materiału szkółkarskiego. Zarówno tych krajowych, jak i zagranicznych. Dzięki lokalizacji tuż przy węźle autostradowym A1 i A2, możliwe jest sprawne dotarcie niemal z każdego miejsca. W celu odwiedzenia wystawy niezbędne jest jednak uprzednie zarejestrowanie się na stronie WWW wydarzenia.
Wystawę rokrocznie odwiedza ok. 1000 klientów. Pod względem zainteresowania ubiegły rok nie odbiegał od poprzednich edycji, z tą różnicą, że część klientów przeniosła się w strefę online.
Jeśli sytuacja epidemiologiczna pozwoli, w tym roku organizatorzy powrócą do tradycyjnej, trzydniowej formuły. Jeśli nie, przygotowano alternatywne rozwiązania. Zielony ShowRoom jest wydarzeniem cechującym się wysokim zaufaniem. Stale się rozwija, zachowując przy tym biznesowo-sprzedażowy styl. Konieczność bezproblemowego przeprowadzenia klientów przez drogę zakupu roślin jest dla organizatorów niezmiennie priorytetowa.