Arena trendów – Tendence

Już pod koniec sierpnia, w dniach od 29 sierpnia do 1 września rusza kolejna edycja targów Tendence we Frankfurcie nad Menem.  W czasie  czterech dni  zwiedzający zobaczą najnowsze trendy dekoracyjne  oraz ciekawe produkty z kategorii giving – odwiedzający branżyści jak co roku będą mogli   dobrze przygotować się do  sezonu świątecznego. Z Polski chęć uczestnictwa zgłosiło już 15 firm. „Biznes Ogrodniczy” będzie reprezentowała Agnieszka Idziak, redaktor prowadząca

Tendence to jedne z ważniejszych międzynarodowych targów dekoracji oraz wyposażenia wnętrz, ogrodów i tarasów odbywających się  w drugiej połowie roku. Nie bez powodu nazywane są barometrem trendów w kategorii decor. Na targach będą obecni  liderzy o ugruntowanej pozycji, jak i nowi gracze na  międzynarodowym rynku. Każdego roku inspiracji szukają tutaj handlowcy nie tylko z branży dekoracyjnej. Tendence to miejsce prezentacji szerokiej oferty produktów w kategoriach Giving and Living.
 – Ekspozycja w czterech halach sekcji „Giving” zainteresuje nie tylko właścicieli sklepików z pamiątkami, ale również wielu sprzedawców detalicznych, dla których takie produkty stanowić mogą uzupełnienie asortymentu. Ciekawe pomysły na gadżety i urocze upominki  znajdą się w hali 11.1 w dziale Young & Trendy.  Młodzi projektanci biżuterii z różnych krajów zaprezentują swoje pierwsze projekty w części „Talents” strefy Carat w hali 9.3. Ponadto, w strefie „Talents – Modern Crafts" w hali 9.0 odwiedzający zobaczą przede wszystkim ręcznie wytwarzane dzieła stworzone z drewna, szkła, papieru oraz ceramiki – opowiada  Olga Mularczyk,  Marketing & PR Manager, Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce.  Ważną częścią targów Tendence będzie strefa „Next”. To właśnie tam młode firmy, które już odnoszą sukcesy na rodzimym rynku, będą miały okazję zaprezentować swoją ofertę odwiedzającym targi z całego świata. Poza strefami Next w działach Personal Accessories, Carat oraz Modern Crafts, w tym roku po raz pierwszy powstanie strefa wystawców luksusowych artykułów spożywczych Gourmet.

Już po raz czwarty trener z zakresu visual merchandising i autorka wielu chętnie czytanych książek, Karin Wahl zaprezentuje kilka swoich ekscytujących pomysłów oraz cennych rad i sztuczek przy wyborze i prezentowaniu  asortymentu oraz aranżowaniu wystaw sklepowych. Warsztaty te pod nazwą „Shop-window dressing live” zostały stworzone z myślą o sprzedawcach detalicznych i przez ostatnie trzy lata działały na odwiedzających jak magnes.
 

Ponadto 31 sierpnia o godzinie 10:00 w hali 9.2 na targach Tendence już po raz drugi pojawią się eksperci od marketingu z Retail Academy, którzy przedstawią sprzedawcom detalicznym kilka cennych rad na temat strategicznej prezentacji towarów oraz podążaniu za branżowymi trendami, aby zwiększyć sprzedaż.

– Udział w targach Tendence pozwala kreować oraz rozpowszechniać najnowsze trendy. To także doskonała okazja do nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz zobaczenia  w jednym miejscu co dzieje się w branży decor na międzynarodowym rynku – mówi Agnieszka Idziak, która będzie obecna na targach.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: