BBQ sposobem na zysk!

Właściciele sklepów i centrów ogrodniczych nieustannie szukają produktów, które zapewnią im dodatkowy zysk. Wystarczy jednak skorzystać z handlowych recept sprawdzonych na Zachodzie i poszerzyć ofertę o asortyment BBQ. Już w kwietniu „BBQ indoor & outdoor living” – kompendium wiedzy o sprzedaży grilli, repelentów i architektury ogrodowej  

W centrach ogrodniczych w Europie Zachodniej produkty z kategorii BBQ należą do głównych grup asortymentowych. Są pretekstem do organizacji eventów wspierających sprzedaż, doskonale rotują jako produkty impulsowe oraz promują spędzanie wolnego czasu w ogrodzie, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży asortymentu z innych kategorii.    
Według najnowszych danych Euromonitor International, po dwóch latach umiarkowanego wzrostu, kategoria BBQ znowu będzie się rozwijać bardzo dynamicznie. Prognozy analityków EI na 2014 rok zakładają wzrost w tempie trzy razy szybszym niż w ubiegłych latach.


Na polskim rynku potencjał tkwiący w tej kategorii wciąż pozostaje niewykorzystany, a oferta jest najczęściej zbyt mała, niekompletna lub niewłaściwie wyeksponowana. Wczesna wiosna i prognozy na wyjątkowo długi sezon stwarzają dodatkowe możliwości w sprzedaży tego asortymentu. Dodatkowo moda na samodzielne gotowanie w Polsce pozwala wykorzystać popularyzowany w mediach trend. Wystarczy umiejętnie zagospodarować go handlowo.
Jak przygotować ofertę BBQ? Jakich produktów nie może w niej zabraknąć?
Jak efektownie eksponować grille, architekturę ogrodową i produkty komplementarne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań w magazynie „BBQ indoor & outdoor living”, który już na początku kwietnia trafi na rynek.
 

 

„BBQ indoor & outdoor living” to publikacja dla wszystkich producentów, którzy mają w swojej ofercie:

– grille węglowe, gazowe i elektryczne,
– akcesoria do grillowania,
– rozpałki, węgiel drzewny, produkty do czyszczenia grilli,
– paleniska i kominki,
– meble ogrodowe,
– ozdoby ogrodowe, donice, doniczki,
– pergole, altany i domki ogrodowe,
– repelenty, moskitiery, świece odstraszające owady,
– lampy ogrodowe,
– place zabaw i zabawki ogrodowe,
– produkty do pielęgnacji i konserwacji drewna,
– jednorazowe naczynia oraz wszystko to, co potrzebne do zorganizowania przyjęcia w ogrodzie.

„BBQ indoor & outdoor living” jest miejscem prezentacji nowości, umożliwia rozbudowanie dystrybucji, pozwala na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

 

Zapraszamy do współpracy!

Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75

michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „BBQ indoor & outdoor living”)

renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)

 

 

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie