„Biznes Ogrodniczy i Garden&Trends” patronują Rodzinnym Warsztatom Ogrodniczym

Już w najbliższy weekend  startuje event Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze 2016 z firmami Agrecol, Kronen i Lamela pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego” i magazynu Garden&Trends

W sobotę 12 marca w Centrum Ogrodniczym Torseed w Wierzchowiskach wszyscy pasjonaci ogrodnictwa spotkają  Witolda Czuksanowa, a także z przedstawicieli firm Agrecol, Kronen oraz Lamela na specjalnie przygotowanych warsztatach promujących ogrodnictwo.
 

–  Mimo iż w Polsce rynek ogrodniczy rozwija się bardzo dynamicznie, nadal występuje ogromna potrzeba promowania trendów ogrodniczych wśród konsumentów, dlatego zdecydowaliśmy się wspólnie stworzyć ten event. Cieszy nas wsparcie Witolda Czuksanowa, hobbyści bowiem poszukują wiarygodnych autorytetów wśród znanych osób. Szczególnie zapraszamy dzieci na program przeznaczony dla najmłodszych – mówi Jarosław Sieciński, kierownik sprzedaży krajowej Lasland.
Warsztaty odbędą się w 27 miastach w Polsce. Każde spotkanie  będzie miało swój temat przewodni związany z porą roku oraz specyfiką centrum ogrodniczego, w którym będzie się odbywać.  – Rozpoczynamy szukając wiosny i wybierając króla Bratka. Bratek to kwiat, od którego w większości rozpoczyna się sadzenie w ogrodzie. Później przyjdzie czas na zioła i tu organizatorzy będą mogli przybliżyć klientom swoje komplementarne produkty: marka Kronen Ziemię BIO do ziół i warzyw z nawozem dopuszczonym do upraw ekologicznych, Lamela – nową doniczkę do ziół, a Agrecol nawozy do ziół – dodaje Jarosław Sieciński.


Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze będą odbywać się w soboty i niedzielę w godzinach 9:00-15:00 lub do zamknięcia centrum ogrodniczego.

Tego typu eventy są obecnie nieodzownym elementem efektywnej sprzedaży w sklepach i centrach ogrodniczych oraz budowania przewagi na rynku.
– W tym roku, poza kampaniami reklamowymi dla odbiorców biznesowych, Lamela stawia na mocniejszą komunikację z klientem ostatecznym.  W szczycie sezonu centra ogrodnicze są bardzo skutecznym miejscem spotkań konsumentów z marką. Idea organizowania eventów wspólnie z innymi firmami z branży jest bardzo ciekawą inicjatywą. Producenci donic, podłoży i nawozów wspólnie doradzą konsumentom jak pielęgnować rośliny. Promujemy w ten sposób markę, produkty i wspieramy sprzedażowo naszych klientów – mówi Iwona Jeż, specjalista ds. marketingu w firmie Lamela
–  Chcemy wspólnie edukować kolejne pokolenie konsumentów. Klienci przez zabawę dowiedzą się w jaki sposób prawidłowo sadzić i pielęgnować  rośliny. Nasze działania są kolejnym sposobem komunikacji z miłośnikami ogrodnictwa. Warsztaty wpisują się w strategię firmy polegającą na edukacji poprzez filmy poradnikowe, drukowane poradniki, czy media społecznościowe –  dodaje Łukasz Molski, Trade Marketing Manager w firmie Agrecol.

 Kalendarium najbliższych spotkań

12 marca – Centrum Ogrodnicze Torseed w Wierzchowiskach
19 marca – Centrum Ogrodnicze Agrogobex w Słubicach
20 marca – Centrum Ogrodnicze Żelazny w Gorzowie Wielkopolskim
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: