„Biznes Ogrodniczy” na Myplant&Garden  

Trzy hale o łącznej powierzchni 45 tys. m², 650 wystawców, ponad 70 spotkań i wydarzeń – to bilans 4. edycji Myplant & Garden. Uwagę zwracało niezwykłe modelowe centrum ogrodnicze, w którym przedstawiono najciekawsze rozwiązania dla handlu. Podczas międzynarodowego press tour Polskę reprezentował Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”

Tegoroczna 4. już edycja Myplant & Garden International Green Expo – najważniejszych targów ogrodniczych B2B we Włoszech odbyła się w Fiera Milano Rho-Pero w dniach 21-23 lutego.

Główne cele Myplant&Garden 2018 to spotkania i rozmowy o innowacjach w branży ogrodniczej, promowanie nowości i usług, nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych oraz pobudzanie rozwoju gospodarczego w branży ogrodniczej. To niezwykłe wydarzenie w kilka lat zdążyło zmienić włoski świat ogrodniczy.

Podczas targów uwagę zwracała specjalnie zorganizowana przestrzeń o powierzchni 400 m², na której prezentowano ciekawe rozwiązania dla centrów ogrodniczych. Tematem przewodnim było hasło: „Mała koncepcja, inteligentny biznes” w myśl trendu powstawania coraz mniejszych ogrodów oraz poszukiwań innowacyjnych rozwiązań ułatwiających w nich prace. Detaliści mogli zobaczyć pomysły ekspozycyjne oraz ciekawe koncepty aranżacyjne. Pokazywano jak w atrakcyjny sposób przygotować różnorodną ekspozycję, która zwróci uwagę klientów.

Podczas targów odbyło się także Flower Show, imponujące pokazy florystyczne.

Organizatorzy przygotowali również specjalny press tour, na który zostali zaproszeni dziennikarze z: Cypru, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Holandii Rosji, Szwajcarii, Ukrainy i Polski, którą reprezentował Jarosław Olewicz, wydawca magazynu „Biznes Ogrodniczy”. Dziennikarze zostali zaproszeni do odwiedzenia 3 szkółek: Nippon Tree, Vivai Nord, Vivai Cappellini oraz Fondazione Minprio, która prowadzi szkołę ogrodniczą.

W targach wzięło udział wielu kupców z całej Europy. Z Polski przyjechali Paweł Kolasa, prezes Hortico oraz Grzegorz Pintal, właściciel Centrum Ogrodniczego Żelazny w Gorzowie Wielkopolskim.

Podczas 3 dni wystawy można było zobaczyć produkty w 8 sektorach wystawienniczych – szkółkarstwo, kwiaty cięte, dekoracje, architektura krajobrazu, maszyny, usługi, pielęgnacja ogrodu, doniczki.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: