PSCO przygotowało wyjątkową akcję wizerunkową „Pszczoła”, której celem jest uświadomienie klientom centrów ogrodniczych jak ważne i pożyteczne dla naszego ekosystemu są pszczoły. To także szansa dla członków PSCO, aby włączyć do oferty produkty miododajne i promować je w miejscu sprzedaży. „Biznes Ogrodniczy” został partnerem tej wyjątkowej akcji
Akcja przebiegać będzie pod hasłem: Naturalnie razem i Sprzyjamy pszczołom! – To akcja wizerunkowa, która daje jednocześnie członkom PSCO możliwość rozszerzenia oferty o produkty miododajne, m.in.: drzewa, rośliny, byliny, nasiona miododajne, produkty pszczelarskie i artykuły do hodowli amatorskiej pszczół. Projekt kierowany jest do klientów centrów ogrodniczych, aby uświadomić im jak ważą rolę w naszym życiu pełnią pszczoły, jakie są pożyteczne i jak możemy im pomóc oraz wspomóc produkcję miodu oraz jak samemu hodować pszczoły lub obsadzać miododajnymi roślinami, i bylinami wszelkie tereny zielone – opowiada Karolina Filipiak, kierownik biura PSCO.
– Od samego początku „Biznes Ogrodniczy” jest partnerem wspierającym wszelkie działania PSCO. Od lat promujemy inicjatywy rozwijające biznes ogrodniczy i wpływające na budowanie i poszerzenie świadomości klientów. Akcja Pszczoła ma ogromny potencjał, to doskonały pomysł, który z pewnością odniesie ogromny sukces. Z wielką przyjemnością „Biznes Ogrodniczy” został partnerem tej akcji – mówi Agnieszka Idziak, redaktor naczelna „Biznesu Ogrodniczego”
Pozostałymi partnerami akcji są firmy : COMPO, W. Legutko, Kiepenkerl – Bruno Nebelung, Targi Gardenia, Miodni.pl i dwumiesięcznik Lider Biznesu.