Miesięcznik „Biznes Ogrodniczy” został partnerem medialnym projektu szkoleniowego organizowanego przez firmy Bayer, COMPO, Fiskars oraz Związek Szkółkarzy Polskich
Akademia Skutecznej Sprzedaży to cykl jedenastu szkoleń, które odbędą się w całej Polsce. To projekt skierowany głównie do właścicieli i pracowników sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych. „Jak stworzyć ekspozycję, która przekona klienta do zakupu?”, „Jak sprzedawać produkty premium?”, „Czy warto się wyróżniać czy lepiej podążać za trendami?” – odpowiedzi m.in. na te pytania poznają uczestnicy szkoleń.
– Wspieramy wszystkie inicjatywy, które rozwijają rynek i pozwalają sklepom, centrom i hurtowniom ogrodniczym lepiej wykorzystać tkwiący w nich potencjał. Akademia Skutecznej Sprzedaży jest jednym z takich projektów – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzająca „Biznesu Ogrodniczego”.
Szkolenia potrwają od 13 listopada do 6 grudnia. Odbędą się w Tarnowie (13 listopada), Katowicach (14 listopada), Wrocławiu (15 listopada), Toruniu (21 listopada), Warszawie (27 listopada), Lublinie (28 listopada), Łodzi (2 grudnia), Białymstoku (3 grudnia), Gdańsku (4 grudnia), Szczecinie (5 grudnia) oraz Poznaniu (6 grudnia). Zgłoszenia przyjmowane są pocztą elektroniczną pod adresem szkolenieogrodnicze@gmail.com.
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!