„BO” rośnie na Instagramie

„BO” rośnie na Instagramie

Spółka Media Experts, wydawca „Biznesu Ogrodniczego” nie zwalnia tempa i konsekwentnie zwiększa swoje zasięgi w mediach społecznościowych. Największą dynamikę wzrostu widać na Instagramie, gdzie profil „BO” obserwuje już 3 tys. użytkowników, a zamieszczane tam posty są wyświetlane ok. 25 tys. razy w ciągu miesiąca. Kolejny rekord padł także na FB – profil magazynu polubiło już ponad 6 tys. branżowych użytkowników

 

W ubiegłym roku Facebook obchodził 10-lecie obecności w Polsce – i jest to niezmiennie najpopularniejszy portal społecznościowy w naszym kraju. Platforma ma już tutaj ponad 16 mln aktywnych użytkowników, z czego aż 80 proc. loguje się codziennie. Z możliwości Facebooka chętnie korzystają też firmy, od wielu lat aktywna na FB jest także Spółka Media Experts, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, która wykorzystuje media społecznościowe do promowania unikatowych materiałów – ekskluzywnych wywiadów, komentarzy eksperckich czy relacji z najważniejszych polskich i międzynarodowych branżowych wydarzeń. To właśnie profil „BO” na FB jest dla wielu przedstawicieli zielonego biznesu najważniejszym źródłem informacji o zmianach na rynku, nowościach produktowych i nowych konceptach marketingowych czołowych firm.

Profil „BO” na Facebooku właśnie zanotował kolejny rekord – profil magazynu polubiło już ponad 6 tys. branżowych użytkowników. Warto podkreślić, że jest to głównie kadra zarządzająca firmami z branży ogrodniczej oraz właściciele sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych. Siłę „BO” na FB najlepiej oddaje jednak zasięg postów – wskaźnik ten to średnio ok. 160 tys. miesięcznie, a pod postami „BO” na FB co miesiąc można odnotować ok. 30 tys. interakcji.

Aktywność Spółki Media Experts na FB wspierają działania agencji interaktywnej, dzięki której nośność publikowanych treści jest jeszcze większa.

 

Instagram coraz mocniejszy  

Należący do Facebooka serwis umożliwiający publikację m.in. zdjęć pozyskiwał przez ostatnie kilka lat ok. 200 mln użytkowników rocznie. Na świecie ma ich już ponad miliard. Coraz popularniejszy jest także w naszym kraju – według danych Gemius/PBI korzysta z niego już grubo ponad 8 mln użytkowników.

W branży ogrodniczej aktywność na Instagramie jest stosunkowo niewielka, dlatego tym większym sukcesem jest systematycznie zwiększanie dotarcia do czytelników tą drogą. „BO” ma już na Instagramie ponad 3 tys. obserwujących, a w ciągu miesiąca publikowane tam posty są wyświetlane nawet 25 tys. razy.

 

Scenariusz i reżyseria: „Biznes Ogrodniczy”

Wideo online jest jednym z dwóch głównych motorów napędzających wzrost wydatków na reklamę internetową. Szacuje się, że w 2016 roku w Polsce wyniosły one ponad 360 milionów złotych. Strategia Wydawnictwa Media Experts jest zgodna z tymi trendami. Już od kilku lat na stronie www.biznes-ogrodniczy.pl i naszych portalach społecznościowych można znaleźć różnorodne materiały video. Publikowane przez redakcje filmy cieszą się coraz większą popularnością i z roku na rok będzie ich coraz więcej. Tylko w 2018 roku wywiady i filmy nagrane przez „BO” obejrzało ponad 30 tys. użytkowników.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie