Castorama według nowej koncepcji

W Radomiu 13 lipca ruszyła  nowa Castorama. W sklepie wdrożono wiele nowych rozwiązań, które  mają w jeszcze większym stopniu inspirować klientów do ulepszania domów i ogrodów, doradzać w wyborze najlepszych rozwiązań i zapewnić wygodny dostęp do oferty odpowiadającej ich potrzebom.  Nowa koncepcja   zostanie przetestowana w trzech sklepach Castorama: we Francji, Rosji oraz  w Polsce

 

Nowy sklep  zajmuje powierzchnię – 14 tys. m², z czego aż 10 tys. stanowi przestrzeń handlowa. Klienci znajdą tu około 40 000 produktów. W  placówce stworzono m.in. strefy inspiracji, w których klienci mogą zobaczyć wnętrza kuchni i łazienek oraz przestrzenie tj. szafy i garderoby. Wszystkie strefy zostały zaaranżowane w całości w oparciu o produkty dostępne na bieżąco w ofercie sklepu. Jedną z wielu nowości jest interaktywne, samodzielne stanowisko do projektowania kuchni i łazienek. Dzięki przyjaznemu oprogramowaniu klienci bez doświadczenia w zakresie aranżacji wnętrz, mogą na własną rękę zaplanować  wyposażenie własnych pomieszczeń. Przygotowaną na tej bazie wizualizację można wydrukować, pokazać rodzinie i znajomym, a także bez problemów zrealizować z Castoramą.

W radomskiej Castoramie powstał ponadto Casto Lab, czyli miejsce szkoleń, podczas których klienci będą mogli wykonywać drobne prace i rozwijać swoje umiejętności pod okiem specjalistów. Organizowane w nim będą również warsztaty Majsterkowo, czyli unikalne zajęcia dla uczniów szkół podstawowych prowadzone przez pracowników Castoramy i nauczycieli.

 

Źródło: dla handlu

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie