Cellfastyczna ekspozycja

Duży baner reklamowy widoczny jest już od samego wejścia do sklepu Dom i Ogród w Krośnie. Charakterystyczne i łatwo rozpoznawalne logo firmy przyciąga wzrok i zachęca do obejrzenia całej oferty, która obejmuje węże i akcesoria ogrodowe, duży wybór systemów wodnych, a także asortyment dla profesjonalisty. W jaki sposób uporządkować w centrum ogrodniczym te produkty?

 

Tekst: Edyta Trybus – specjalista ds. sprzedaży firmy Cellfast

 

Na rynku jesteśmy obecni od 20 lat i nieustannie inwestujemy w rozwój firmy – stwierdza Rafał Słabik, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży firmy Cellfast. – Świadomie i konsekwentnie kreujemy wizerunek firmy oraz budujemy silną markę, czego efektem jest wysoka sprzedaż w punktach handlowych – dodaje. Za przykład może tu posłużyć innowacyjne ułożenie produktów w nowym pawilonie Dom i Ogród w Krośnie, należącym do sieci sklepów „S”.

 

Szata graficzna
Ekspozycja została starannie przemyślana i tak zaplanowana, aby klient miał ułatwiony dostęp do produktu. Zaletę takiego rozwiązania dostrzega również dyrektor zarządzający siecią sklepów „S” w Krośnie. – Atrakcyjnie wyeksponowane produkty to wartość dodana do zakupu – wyjaśnia Wiesław Mezglewski. – Wspólnie z przedstawicielami firmy Cellfast przygotowaliśmy prezentację, która pokazuje szeroki asortyment produktów i skupia uwagę klientów – precyzuje.
Uporządkowanie i zblokowanie artykułów z jednej grupy wywołuje efekt masy, dzięki czemu klient szybciej je zauważa i decyduje się na zakup. Cellfast przywiązuje również dużą wagę do szaty graficznej opakowań swoich produktów, które wyeksponowane właśnie w ten sposób tworzą harmonijną całość kolorystyczną.
Dbałość o każdy szczegół opakowania jest tu widoczna na pierwszy rzut oka. Nowoczesny design opakowań oraz ich estetyka odzwierciedlają wysoką jakość produktów. Czytelne etykiety zawierają dokładny opis artykułu wraz ze wszystkimi ważnymi informacjami. Firma przy projektowaniu opakowań zwraca uwagę na to, by efektownie prezentowały się na półkach.

 

Okiełznać węże
Podstawą ekspozycji firmy Cellfast są oczywiście węże ogrodowe zaprezentowane w czytelny sposób. Z jednej strony konsument widzi starannie przygotowaną stronę graficzną produktów, z drugiej wyraźnie zarysowany podział na trzy półki cenowe. Ten sposób ekspozycji daje wrażenie wyjątkowego ładu i czytelności przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Mamy poczucie, że wszystko jest na odpowiednim miejscu i, decydując się na określony produkt, znajdujemy go z łatwością.

 

Ideal Line
Firma Cellfast dokłada wszelkich starań, by jej artykuły były widoczne i właściwie zaprezentowane, dlatego swój system wodny umieściła na specjalnym ekspozytorze Ideal Line. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwala na uszeregowanie drobnego asortymentu, jakim są szybkozłączki, przyłącza i zraszacze. Zabieg ten umożliwia także efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży. Przejrzysty i jasny układ produktów na ekspozytorze pozwala bez problemu odszukać dany artykuł, a także porównać go z innymi modelami.
Ekspozytor z pełnym wyposażeniem dostępny jest w ofercie firmy. Łatwy i szybki montaż oraz solidna stalowa konstrukcja przyczyniły się do jego dużej popularności wśród detalistów. Estetyczny wygląd i dobrze zaprezentowany towar pozwalają znacznie zwiększyć sprzedaż. – Warto dodać, że materiały wspierające sprzedaż pomagają również utrzymać ład i porządek w centrum ogrodniczym – stwierdza Wiesław Mezglewski. – Ułatwiają ponadto uzupełnienie wykupionego asortymentu i sprawną obsługę klienta.

 

Węże z metra
Kolejnym udogodnieniem zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów jest stojak na węże techniczne, które mogą kupować w dowolnych odcinkach. Stojak ten w wygodny i praktyczny sposób pozwala na ekspozycję 14 węży technicznych o różnych rozmiarach. Zastosowanie takiego rozwiązania wprowadza ład i porządek na terenie centrum ogrodniczego oraz usprawnia pracę obsługi sklepu. Estetyczny, biały stojak doskonale komponuje się z całością ekspozycji.

Ostrza
Ostrza do wykaszarek stanowią uzupełnienie oferty, dlatego nie może ich zabraknąć w centrum ogrodniczym. Asortyment ten cieszy się dużą popularnością wśród stałych odbiorców, czego dowodem jest dynamiczny wzrost ich sprzedaży.
Ostrza można układać według kształtu i rozmiaru, dzięki czemu potencjalny konsument szybko odszuka ten model, który go zainteresował.

Do usług
– Firma Cellfast wkłada wiele wysiłku w to, aby produkty były odpowiednio prezentowane, ponieważ ich ekspozycja skutecznie wpływa na wielkość sprzedaży – stwierdza Rafał Słabik. – W ramach współpracy możliwa jest taka pomoc w organizacji powierzchni sprzedażowych, aby generowały jak największe zyski dla detalistów – wyjaśnia. Zgodnie z trendami tylko odpowiednio zaopatrzony sklep z bogatą ofertą artykułów zwróci uwagę konsumentów.

 

 

 

 

 

 

 

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie