Działania cross-marketingowe – NAC i Rolimpex

W lipcu prestiżowy certyfikat Top Innowacja został przyznany  dwóm firmom Nac i Rolimpex za wspólne działania cross-marketingowe

W sezonie wiosenno – letnim dwie firmy – NAC i Rolimpex nawiązały współpracę cross-marketingową. Obie na opakowaniach swoich produktów umieściły informację polecającą Partnera. Dodatkowo, połączenie budżetów reklamowych pozwoliło na stworzenie wspólnego layoutu „Święty spokój w twoim ogrodzie” oraz zaistnienie w wielu tytułach branżowych. W ramach akcji „Święty spokój w ogrodzie”, NAC zorganizował dla klientów akcję promocyjną z nagrodami w postaci leżaków ogrodowych. Promocja wsparta była reklamami w prasie branżowej oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Uwieńczeniem współpracy była akcja billboardowa na terenie 15 największych polskich miast, w którą włączyła się firma Ekodarpol. Współpraca NAC i Rolimpex pokazuje, że połączenie sił daje ogromne możliwości. Obie firmy poprzez reklamę własnych marek promowały także ogrodnictwo jako hobby. Takie działania z pewnością przyczyniają się do rozwoju całej branży.

NAC
al. Krakowska 39
05-090 Raszyn
www.nac.com.pl

Rolimpex Nasiona
ul. Bema 83
01-233 Warszawa
www.rolimpexnasiona.pl
 

REKLAMA