Elektroniczne sterowanie paliwem (EFM) – Briggs&Stratton

Polecamy nowości. Wyróżniamy innowacje

 

Elektroniczne sterowanie paliwem (EFM) – Briggs&Stratton

Elektroniczne sterowanie paliwem ustala położenie przepustnicy w gaźniku podczas rozruchu silnika i jego nagrzewania.

System jest sterowany elektronicznym modułem (ECU), wyposażonym w mikroprocesor sprzęgnięty silnikiem krokowym z przepustnicą.

Ruch przepustnicy jest sterowany algorytmem wyznaczonym przez sygnały dotyczące temperatury silnika, z czujnika typu termistor umieszczonego na głowicy cylindrowej oraz prędkości obrotowej silnika – określonej impulsami zapłonowymi.

Pamięć w elektronicznym module ECU posiada mapę zgodnie z którą ECU ustawia przepustnicę zależnie od temperatury.

System EFM umożliwia łatwy rozruch. Pomaga zapobiegać zanieczyszczaniu świecy zapłonowej. Jest prosty w użyciu, podobny do rozruchu w samochodach

 

Briggs&Stratton Corporation

Tramwajowa 5/26

76-200 Słupsk

www.briggsandstratton.com.pl

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: