Etyka – czy to się opłaca?

Przykłady nieuczciwej konkurencji w zielonym biznesie, kwestia lojalności i budowania długotrwałych relacji biznesowych opartych na kompetencjach i zaufaniu oraz odpowiedzialność za łamanie zasad, tych prawnych i tych etycznych – już w najnowszym numerze „Biznesu Ogrodniczego”  

W czasie spowolnienia gospodarczego etyka w biznesie odgrywa bardzo istotną rolę. Po wielu sygnałach od firm z branży ogrodniczej, które zmagały się z nieuczciwą konkurencją, w kwietniowym numerze podejmiemy ten temat na łamach „Biznesu Ogrodniczego”. Jest to dla całej Redakcji o tyle istotne, że tym razem  sprawa dotyczy pośrednio również nas. 
Wiele firm wciąż nie zdaje sobie sprawy, że przestrzeganie zasad etyki w biznesie wpływa nie tylko na wizerunek, ale także na kondycję ekonomiczną przedsiębiorstwa. Bez budowania długofalowych relacji opartych na zaufaniu, z klientami i partnerami biznesowymi, nie da się rozwijać firmy.

Jaki jest poziom etyki w branży? Jak skutecznie walczyć z nieuczciwą konkurencją w zielonym biznesie? Jakie przepisy regulują te kwestie i jaka jest odpowiedzialność prawna za łamanie zasad? Czy istnieje związek między etyką a wynikami finansowymi firmy? Odpowiedź na te pytania w najnowszym numerze „Biznesu Ogrodniczego”.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie