Jedyny na rynku magazyn poświęcony ogrodniczym trendom, innowacyjnym produktom oraz wyjątkowym aranżacjom zielonych przestrzeni już w lutym trafi na rynek. „Garden & Trends” po raz drugi wyłoni laureatów prestiżowych KREATORÓW Garden Trendów 2014
Tylko w „Garden & Trends” prezentacja produktów, pomysłów i idei, które kreują nową jakość w urządzaniu ogrodów, tarasów, balkonów oraz zieleni w architekturze wnętrz i przestrzeni publicznej.
– Analiza trendów i kreowanie potrzeb konsumentów to niezbędne elementy zarządzania biznesem. Magazyn „Garden & Trends” umożliwia przewidywanie tego, co wydarzy się na rynku, co będzie miało wpływ na handel. To miejsce prezentacji najlepszych produktów oraz pomysłów, które rozwijają rynek ogrodniczy – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”.
Magazyn „Garden & Trends” po raz drugi wyłoni laureatów KREATORÓW Garden Trendów 2014. To znak jakości nadawany produktom i konceptom marketingowym, które kształtują ogrodnicze trendy, zwiększają świadomość konsumentów oraz przyczyniają się do rozwoju branży ogrodniczej.
Wyróżnione produkty oraz firmy zostaną zaprezentowane w najnowszym, lutowym wydaniu magazynu „Garden & Trends”. Uroczyste wręczenie KREATORÓW Garden Trendów będzie miało miejsce na Targach Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia 2014 w Poznaniu.
Kto zostanie KREATOREM Garden Trendów 2014?
Magazyn „Garden & Trends” wyróżni wiodące na rynku produkty – o innowacyjnej formule, efektownym designie, w opakowaniach w nowej formie, tworzące nowe segmenty w branży ogrodniczej.
Zgłoszenia produktów i konceptów marketingowych zawierające uzasadnienie można wysyłać na adres michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 17 stycznia 2014 r.
Magazyn „Garden & Trends" w nakładzie 40 tys. egzemplarzy już w lutym trafi na rynek. Dystrybucja obejmie wszystkich czytelników „Biznesu Ogrodniczego” oraz gości targów Gardenia. „Biznes Ogrodniczy” jest głównym partnerem medialnym tego wydarzenia.