Już w maju nowa i uaktualniona edycja specjalna magazynu „GardenTechnika”!
Globalny rynek ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego jest wart ponad 20 miliardów dolarów. Udział wartościowy tej kategorii na tle innych w 2015 roku wyniósł w Polsce 9%, a w Stanach Zjednoczonych – aż 11%.
Sprzęt do pracy w ogrodzie to jedna z najważniejszych kategorii w branży ogrodniczej. Narzędzia oraz maszyny to niezbędny asortyment, który przez cały rok cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Siódma edycja magazynu „GardenTechnika” jest w całości poświęcona temu rozwojowemu segmentowi.
W nowej, uaktualnionej edycji znajdziesz:
– najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku
– szczegółowe raporty i analizy
– komentarze eksperckie
– nowości produktowe i innowacyjne rozwiązania
– wzorcowe sposoby ekspozycji
– najlepsze kampanie marketingowe
„GardenTechnika” to także rzetelny raport diagnozujący aktualną sytuację na rynku, zbierający najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku, komentarze eksperckie To także szczegółowa analiza perspektyw rozwoju rynku.
Oprócz tego w „GardenTechnice” prezentacja nowości, hity sprzedażowe, których nie może zabraknąć w sklepach, praktyczne porady dla detalistów. Ponadto dane dotyczące działań marketingowych prowadzonych przez producentów oraz nowoczesny product placement.
„GardenTechnika” to:
– niezbędne narzędzie do monitorowania rynku
– źródło wiedzy dla producentów, sprzedawców i klientów
– unikalne w branży ogrodniczej medium reklamowe
Już w maju „GardenTechnika” trafi do właścicieli sklepów, centrów, hurtowni ogrodniczych i dealerów ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego w całej Polsce. To skuteczne narzędzie do budowania dystrybucji, kreowania marki oraz promocji nowości.
Już teraz zarezerwuj powierzchnię reklamową!
Zapraszamy do współpracy!
Konrad Urbański – konrad.urbanski@biznes-ogrodniczy.pl
Agnieszka Idziak – agnieszka.idziak@biznes-ogrodniczy.pl
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl