Już tylko 2 tygodnie dzielą całą branżę od premiery najnowszego wydania magazynu „Gardentechnika”, w którym najważniejsi producenci i importerzy ogrodniczych narzędzi, sprzętu i asortymentu do nawadniania
zaprezentują swoją ofertę
Według danych Euromonitor International sprzęt ogrodniczy, narzędzia ręczne oraz asortyment do nawadniania to najbardziej dochodowe kategorie w całej branży ogrodniczej. „Gardentechnika” to jedyny na rynku wydawniczym magazyn w całości poświęcony sprzedaży tych produktów.
Tylko w „Gardentechnice” nowości produktowe, hity sprzedażowe, a także wyjątkowe prezentacje – sprzętu koszącego, narzędzi ręcznych oraz pistoletów zraszających. Zostały już tylko 2 tygodnie na zaprezentowanie swojej oferty!
Ponadto w „Gardentechnice” analiza segmentów rynku o największej dynamice wzrostu, dane dotyczące preferencji klientów, raporty diagnozujące aktualną sytuację na rynku oraz prognozy dotyczące jego rozwoju.
W „Gardentechnice” swoją ofertę zaprezentują firmy o ugruntowanej pozycji na rynku oraz wielu nowych producentów, którzy poszerzają dystrybucję, inwestują w marketing oraz aktywnie zdobywają nowych klientów.
„Gardentechnika” – sprawdzone i skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż produktów i wspomagające proces budowania marki – już w maju trafi na rynek. Zapraszamy do współpracy!
Kontakt:
Michał Gradowski – michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „Gardentechnika”)
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl