Globol Polska pod skrzydłami UPECO

Globol Polska stał się częścią międzynarodowej grupy UPECO, jednego z liderów rynku chemii gospodarczej w Rosji i krajach WNP

Globol Polska zakończył proces wyboru strategicznego inwestora i partnera. Została nim rosyjska firma UPECO, która od 17 lat tworzy i rozwija własne marki. UPECO zajmuje wiodącą pozycję w kategoriach środków owadobójczych i odstraszających z markami Raptor i Gardex oraz produktach do pielęgnacji obuwia z marką Salton. W asortymencie firmy znajdują się także odświeżacze powietrza Deliss i Breesal oraz artykuły piknikowe Forester.
 

Inwestycja w Globol Polska jest pierwszym krokiem budującym pozycję grupy w Unii Europejskiej. Polska stanie się centralnym punktem operacji UPECO w UE, a głównym celem Globol Polska będzie dalsze, znaczące umocnienie pozycji rynkowej własnych marek Expel i Kalkoff zarówno w kraju, jak i za granicą. W planach jest wprowadzenie do sprzedaży również na polskim rynku produktów, znajdujących się w ofercie UPECO, jak Salton i Forester. Klienci i partnerzy Globol Polska mogą być więc pewni, że firma będzie się dalej rozwijała, a dzięki temu, że stała się częścią mocnej, stabilnej grupy, znacznie umocni swoją pozycję na rynku oraz przyspieszy swój rozwój.


 

UPECO planuje znacznie wzmocnić obecny zespół sprzedaży Globol Polska, a także aktywnie wspierać marketingowo kluczowe marki. Silnym wsparciem, także w mediach, w bieżącym roku zostaną objęte zwłaszcza dwie z nich – środki owadobójcze Expel oraz – nowość na polskim rynku – środki do pielęgnacji obuwia Salton, które reklamowane będą w TV. Działania te powinny doprowadzić do znaczącego polepszenia dystrybucji, zwiększenia sprzedaży oraz udziałów rynkowych.
 
Zwiększenie sprzedaży produktów Expel będzie miało pozytywny wpływ na rozwój biznesu. Spodziewany jest również wzrost zatrudnienia w polskim zespole Globol Polska, co dodatkowo wpłynie na pozytywny odbiór procesu łączenia się firm.

Poza spójnością strategiczną, stabilnością i możliwością znaczącego przyspieszenia rozwoju, Globol i UPECO łączą także identyczne wartości i kultura organizacyjna. Obie firmy starają się budować przejrzyste, otwarte i długofalowe relacje ze swoimi partnerami biznesowymi. Integracja dotychczasowych zespołów obu firm następuje szybko i harmonijnie. Połączenie doświadczenia i pozycji rynkowej Globol Polska z doświadczeniem, siłą i nowymi produktami UPECO to bez wątpienia perspektywa dynamicznego rozwoju firm.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie