Kolejna odsłona Akademii Biznesu Ogrodniczego odbędzie się podczas targów Green Days, 23 marca. Tematem przewodnim będzie Visual Merchandising. Wstęp na szkolenie jest bezpłatny – ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Aż 7/10 właścicieli sklepów ogrodniczych ma problem z właściwym zarządzaniem swoją placówką. Z myślą o nich wydawca „Biznesu Ogrodniczego” stworzył Akademię Biznesu Ogrodniczego, cykl szkoleń mający na celu podnieść kompetencje managerskie. To profesjonalne wykłady z zakresu handlu, marketingu i psychologii sprzedaży.
Akademia „Biznesu Ogrodniczego” odbędzie się pierwszego dnia targów 23 marca o godz. 12.30- 16:30. Tematem przewodnim spotkania będzie visual merchandising. Klient kupuje oczami, a aż 95 % sprzedaży zależy od ekspozycji. Istnieje szereg technik i sposobów na to, jak sprawić, by ekspozycja towaru przyniosła pożądany efekt. Uczestnicy Akademii Biznesu Ogrodniczego poznają techniki tworzenia skutecznej ekspozycji w centrum ogrodniczym.
Zgłoszenia prosimy przesyłać na redakcja@biznes-ogrodniczy.pl.
Formularz zgłoszenia na Akademię Biznesu Ogrodniczego
Targi Green Days odbędą się 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo. Biznes Ogrodniczy jest głównym branżowym patronem medialnym wydarzenia. Twarzą imprezy jest Maja Popielarska. Targi biegną dwutorowo – B2B oraz B2C, adresowane są zarówno do branży ogrodniczej oraz architektów krajobrazu, jak również do wszystkich miłośników ogrodnictwa, posiadaczy domów i ogrodów. Pierwszy dzień targowy nastawiony jest na wydarzenia stricte branżowe dla profesjonalistów oraz panele biznesowe. Motywem przewodnim wydarzenia w strefie biznesu mają być technologie 4.0 – czyli proces cyfryzacji i digitalizacji sprzedaży; w strefie naukowej – transfer wiedzy i komercjalizacja wyników badań; w strefie konsumenckiej – prezentacje produktowe. W tym samym terminie na połączonej łącznikiem hali odbywać będą się targi House Days – dedykowane branży budowlanej, skupiającej się na tematyce budownictwa jednorodzinnego oraz aranżacji wnętrz.