Handel z Torseed

W miniony weekend – 29 listopada – Hurtownia TORSEED w Wierzchowiskach Drugich zorganizowała targi przedsezonowe. Spotkanie odbyło się w obiektach Lubelskiego Inkubatora Technologicznego. W targach wzięli udział przedstawiciele około 50 punktów handlowych z województwa lubelskiego oraz redakcji „Biznesu Ogrodniczego”

Spotkanie poprzedziły krótkie prezentacje przedstawicieli firm, dzięki którym właściciele sklepów otrzymali w pigułce informacje na temat wprowadzanych nowości i zasad handlu w nadchodzącym sezonie.
Wydarzenie było okazją do przeprowadzenia rozmów biznesowych zacieśniających współpracę. Wymiana doświadczeń i opinii pomiędzy producentami i dystrybutorami a właścicielami sklepów powoduje, że współpraca przebiega jeszcze sprawniej. Takie spotkania są także prognozą koniunktury rynkowej na najbliższy sezon.

Firma Torseed w nowym sezonie wprowadza promocyjne ceny i szereg nowych ciekawych pozycji w ofercie, wśród których znajdują się werbena patagońska, rukiew wodna i mizuna japońska.

– Takie spotkania stwarzają niepowtarzalną okazję do przeprowadzenia rozmów z naszymi partnerami handlowymi na temat oczekiwań wobec poszczególnych grup produktów, warunków dostaw oraz nowej oferty – podsumowuje Zygmunt Cieślik, prezes zarządu Torseed.

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się od Marty Wielgus- Piotrowskiej, przedstawicielki Lubelskiego Inkubatora Technologicznego, z jakich unijnych środków wsparcia będą mogły skorzystać sklepy i centra ogrodnicze z województwa lubelskiego w nowej perspektywie finansowej.

– Z firmą Torseed handlujemy już wiele lat, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Targi, które odbyły się w miniony weekend były bardzo udane, przeprowadziliśmy sporo handlowych rozmów, a klienci dopisali. Spotkanie było bardzo intensywne, trochę zabrakło czasu na rozmowy ze wszystkimi przedstawicielami sklepów, ponieważ program tragów był napięty. Uważam, że takie spotkania są niezwykle potrzebne i ułatwiają nam nawiązanie współpracy i dotarcie z informacją o ofercie do przedstawicieli handlu – podsumowuje Mariusz Łukasik, dyrektor handlowy w firmie Green Garden

Wieczorem uczestnicy targów zostali zaproszeni na musical „Machiavelli”.


W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele firm: Ampol – Merol, Agrimpex, AREX Green -Garden, Bros, EkoDarPol, FN Granum, Grupa INCO, Kwazar, Marolex i Sumin.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie