Ułatwienie handlu producentom ogrodniczym – to główny cel powstałego niedawno stowarzyszenia European Horticulture Network (EHN), które swoim zasięgiem obejmuje 7 europejskich krajów, w tym Polskę
Stowarzyszenie zostało zarejestrowane w Holandii. Członkami są jeszcze Czechy, Francja, Niemcy, Rumunia i Włochy. Pomysłodawcą i koordynatorem przedsięwzięcia jest Frank van Schuthelen – jeden z najbardziej doświadczonych specjalistów na rynku holenderskim.
EHN jest stowarzyszeniem niezależnych specjalistów z dziedziny marketingu i PR we współpracy z firmami sektora ogrodniczego na rynkach europejskich. Ułatwienia w handlu mają być owocem merytorycznego wsparcia marketingowego, doradztwa oraz przygotowania pogłębionych opracowań o rynkach. – Dzięki sieci naszych przedstawicieli, ich profesjonalizmowi i doświadczeniu, będziemy realizowali projekty dokładnie skrojone na miarę oczekiwań i potrzeb naszych klientów – podkreśla Katarzyna Pruchniewicz, członkini zarządu EHN.
Szczegółowe informacji o EHN i jej członkach można znaleźć na stronie internetowej www.hortinet.eu. Z wątpliwościami i pytaniami kontaktować można się z Katarzyną Pruchniewicz e-mailowo: kpruchniewicz@hortinet.eu lub telefonicznie: 604 346 997.