IV Forum Branży Ogrodniczej już za 2 dni

Znamy już program IV Forum Branży Ogrodniczej, najważniejszego spotkania kadry zarządzającej rynku ogrodniczego

Spotkanie, które odbędzie się w dniach 5-6 listopada w Hotelu Mercure w Poznaniu, podzielone będzie na trzy bloki tematyczne. Perspektywy rozwoju branży ogrodniczej w Polsce i Europie przedstawi Jarosław Olewicz, wiceprezes zarządu Media Experts. O nastrojach w branży na podstawie badań opowie dr Izabella Anuszewska, Research Unit Director z Millward Brown SMG/KRC.
Ważnym punktem programu Forum będzie panel dyskusyjny zatytułowany „Sieci DIY, centra ogrodnicze, sklepy tradycyjne – potencjał, konkurencyjność, wyzwania i zagrożenia”. Zmiany zachodzące w strukturze handlu oraz dynamika sprzedaży w poszczególnych formatach sklepów to tylko niektóre  tematy, które zostaną na nim poruszone.

O potencjale, konkurencyjności, wyzwaniach i zagrożeniach sieci DIY, centrów ogrodniczych i tradycyjnych sklepów uczestnicy Forum rozmawiać będą podczas drugiego tematycznego panelu dyskusyjnego. O batalii Dawida z Goliatem, czyli o specyfice walki konkurencyjnej w sieciach DIY opowie Marcelin Matusiak, Constructor Team Manager, Chairman of Industrial Team CEE z GFK Polonia.
 

Jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku ogrodniczym? Odpowiedzi na to pytanie poszukają uczestnicy panelu dyskusyjnego „Wyróżnij się albo zgiń”. Po jego zakończeniu Magdalena Szymczak z innowave udowodni, że innowacje to nie abstrakcje, a także podpowie, jak znajdować dobre pomysły na nowe produkty i skutecznie wprowadzać je na rynek. Na koniec tej części panelu przedstawiony zostanie także case study na przykładzie  marki Pokon.

Forum Branży Ogrodniczej co roku wspiera coraz liczniejsza grupa partnerów. Karolina Kałdońska, menedżer projektu, podkreśla jednak, że liczba zgłoszonych w tym roku uczestników przerosła najśmielsze oczekiwania organizatorów. – Jest nam niezmiernie miło, że w gronie partnerów IV Forum Branży Ogrodniczej znalazły się tak uznane firmy, jakAgencja Promocji Zieleni, Agrohum, Briggs & Stratton, Dachser, Marka Pokon, NAC, PSCO, Rolimpex Nasiona, Vilmorin Garden, Wystawa „Zieleń to Życie” oraz Związek Szkółkarzy Polskich – mówi. – Jestem przekonana, że wspólnie uda nam się znaleźć konstruktywne odpowiedzi na najważniejsze dla branży pytania – zaznacza Karolina Kałdońska.
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie