Jak sprawnie zamawiać rośliny?

 

Greenery, nowy projekt sprzedażowy roślin  to brakujący kanał dystrybucji roślin w Polsce, który stanowi połączenie sesji targowych na żywo z platformą online, przy czym funkcjonuje w kanale B2B

 

Greenery to projekt sprzedażowy, którego celem jest ułatwienie współpracy pomiędzy producentami roślin i hurtowymi odbiorcami. Stanowi połączenie sesji targowych na żywo z platformą online, przy czym funkcjonuje w kanale B2B. Greenery odpowiada na rosnące potrzeby branży, takie jak: skrócenie procesu przemieszczenia roślin od producenta do centrum ogrodniczego, możliwości zaprezentowania roślin w najkorzystniejszym wegetacyjnie okresie jak najszerszej rzeszy klientów (dotyczy to zwłaszcza roślin ozdobnych z kwiatów), czy sprawne wprowadzenie na rynek nowości roślinnych. System Greenery w krótkim czasie, w jednym miejscu i przy minimum formalności umożliwia wybór dobrej jakości materiału roślinnego z szerokiej oferty szkółek.

– Projekt dedykowany jest polskiemu rynkowi ogrodniczemu, zarówno dużym, jak i małym firmom. Podobne rozwiązania doskonale sprawdzają się za granicą. W naszym kraju to nadal brakujący kanał dystrybucji, a branża ogrodnicza w Polsce ma ogromny potencjał. Nasz projekt pomoże w pełni go wykorzystać. Nowe rozwiązania dotyczące prezentacji roślin, kontroli jakości i sprzedaży oraz sprawna logistyka niewątpliwie wpłyną na wyższy obrót materiałem roślinnymmówi Marzena Bartosiewicz, pomysłodawczyni platformy Greenery.

Pierwsza odsłona Greenery już za 2 miesiące. Będzie towarzyszyła prestiżowej branżowej wystawie „Zieleń to Życie”, która odbędzie się w Warszawie w dniach 31 sierpnia – 2 września. W jednej z hal EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14, na powierzchni 1,8 m2, zostanie zaprezentowane ponad 1,2 tys. gatunków i odmian roślin. Warunkiem prezentacji roślin w programie jest podpisanie umowy z Greenery oraz dostarczenie próbek zaakceptowanych  partii roślin do wyznaczonego miejsca na targach. Taka formuła kontraktacji pozwala szkółkarzom na zdobycie wiedzy na temat wysokości sprzedaży już po pierwszym dniu sesji, a także na uzyskanie informacji zwrotnej na temat poziomu cen i jakości własnej produkcji na tle konkurencji, przy zachowaniu anonimowości. Po sesji producent dostarcza zamówiony towar do centrum logistycznego Greenery.

Klienci natomiast, tuż po zarejestrowaniu się na platformie, mogą dokonywać zamówień roślin. Minimum danej pozycji to liczba roślin, jaka mieści się na półce wózka CC. Klienci muszą również wybrać któryś z zaproponowanych terminów odbioru zamówienia. Właściciele centrów ogrodniczych mają możliwość podjęcia decyzji zakupowej w momencie obejrzenia towaru, posiadając wiedzę o parametrach i cenie uzależnionej od wielkości zakupionej partii. Cenę dyktuje producent. Platforma na bieżąco informuje o wartości i ilości zamówienia oraz jego objętości, w przeliczeniu na wózki CC.

Greenery gwarantuje otrzymanie roślin takiej samej jakości, jak eksponowane wzory. Taki system sprzedaży usprawnia również formalności dla każdej ze stron.

 

 

REKLAMA