Jak sprzedać więcej w Białymstoku?

Klienci Hurtowni Incofer Garden 27 listopada spotkali się na targach zatowarowaniowych, które odbyły się w Hotelu Gołębiewski w Białymstoku. Handlowcy zgodnie podkreślali,  że tego typu spotkania są konieczne, ponieważ targi zatowarowaniowe mają realne przełożenie na wysoką sprzedaż produktów

 – Po raz pierwszy organizowaliśmy targi zatowarowaniowe. Uważam, że tego typu spotkania są bardzo  ważne, ponieważ pozwalają na wymianę doświadczeń biznesowych.  Nasi dostawcy mogli zaprezentować swoją ofertę i przedstawić nowości. Była to ogromna szansa na bezpośrednie dotarcie do licznego grona klientów – podsumowuje spotkanie Marek Dudko, właściciel hurtowni Incofer Garden.

Handlowcy zgodnie podkreślali, że targi zatowarowaniowe mają realne przełożenie na wysoką sprzedaż produktów. Inicjatywa hurtowni pozwoliła im dotrzeć do bardzo szerokiego grona klientów. Podczas targów zatowarowaniowych wszystkie osoby związane z branżą miały szansę na pozyskanie wiarygodnych informacji dotyczących kondycji rynku i koniunktury w handlu na białostockim rynku.

W trakcie spotkania w Białymstoku klienci składali zamówienia pakietowe. Swoją ofertę zaprezentowały na nich takie firmy, jak: Agropak, Agrosimex, Ampol-Merol, BioArcus, Cellfast, Deroma, Marolex, Globol Polska, COMPO, Floraland,  Hydrokomplet, Kalnas oraz Kozielski. Właściciele sklepów i centrów ogrodniczych mogli osobiście od producentów dowiedzieć się jakie nowości powinni mieć w ofercie na 2014 rok, aby odnieść sukces w sprzedaży.

– Białystok to dla nas stosunkowo nowy rynek, rozpoczęliśmy współpracę  z hurtownią Incofer Garden zaledwie pięć miesięcy temu. Dzięki wytężonej pracy właściciela i handlowców Incofer Garden, odnosimy sukcesy. Targi były doskonale zorganizowane. Osobiście mogliśmy zaprezentować  ofertę oraz przekazać detalistom szczegółowe informacje na temat warunków współpracy biznesowej – mówi Wojciech Grabowski, dyrektor handlowy w firmie Hydrokomplet. – O dużym sukcesie targów świadczy fakt, że handlowcy Incofer Garden,  potrafili przyciągnąć klientów, którzy pracują na tym rynku od dawna z ich konkurencją – dodaje Wojciech Grabowski. 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: