Jak zwiększyć sprzedaż?

Ekspozycja, jaką pomaga przygotować firma Cellfast, znacząco przekłada się na osiągane wyniki w sprzedaży. Koncept jest spójny, estetyczny, przejrzysty i ułatwia klientom znalezienie produktów. Jednocześnie nabywcy mogą zapoznać się z pełną ofertą firmy – rekomenduje Michał Stryjewski, kierownik sprzedaży Ciechseed, centrum ogrodniczego, w którym od jakiegoś czasu działa ‘shop-in-shop’ firmy Cellfast

Tekst: Agnieszka Idziak

Firma Cellfast przygotowała dla sklepów i centrów ogrodniczych koncept ekspozycyjny ‘shop-in-shop’. Propozycja zakłada wydzielenie miejsca w punkcie sprzedaży i zaaranżowanie go tak, aby powstał odrębny dział, kompleksowo zaopatrzony w asortyment firmy. Oferta i wielkość ekspozycji jest dostosowywana do każdej placówki, na co wpływ mają jej lokalizacja i powierzchnia. Szeroki wachlarz opcji umożliwia wybór tej najbardziej optymalnej – najlepiej odpowiadającej potrzebom. Firma przygotowała cztery propozycje. Moduł Comfort składający się z 5 regałów to kompletna oferta produktów do nawadniania firmy Cellfast przeznaczona dla największych punktów; zawiera ok. 900 sztuk produktów. Moduł Classic składający się z 3 regałów, zawiera 725 sztuk produktów. Z kolei dla sklepów o mniejszej powierzchni powstały moduły oparte o systemy wodne Ideal Line™ i Ergo Line™. – Ekspozycja ‘shop-in-shop’ firmy Cellfast wpłynęła na zwiększenie sprzedaży. Decyzja o jej wprowadzeniu w centrum była przysłowiowym strzałem w dziesiątkę i przełożyła się na dużo większe zainteresowanie klientów produktami firmy – mówi Łukasz Rok, kierownik Działu Mechanicznego w Centrum Ogrodniczym Daglezja.

Gotowe rozwiązania
Centra i sklepy, które chcą wdrożyć koncept ‘shop-in-shop’, mogą skorzystać z kilku gotowych propozycji zatowarowania, biorąc pod uwagę preferencje nabywców.
Cellfast gwarantuje klientom pomoc na każdym etapie powstawania aranżacji oraz po jej przygotowaniu. Przy wyborze modułów Comfort i Classic oferuje odbiorcom bezpłatną obsługę merchandisingową. Szczegóły współpracy z każdym klientem są ustalane indywidualnie, przy wzięciu uwagę jego potrzeb i wymagań. – Atutem współpracy z firmą Cellfast jest duża elastyczność przy dostosowaniu ekspozycji. Koncept jest spójny, estetyczny, przejrzysty i ułatwia klientom znalezienie produktów. Jednocześnie nabywcy mogą zapoznać się z pełną ofertą firmy. Ekspozycja znacząco przekłada się na osiągane wyniki w sprzedaży – podkreśla Michał Stryjewski, kierownik sprzedaży Ciechseed.

Korzystne rozwiązanie

Grzegorz Pintal, właściciel Centrum Ogrodniczego w Gorzowie Wielkopolskim

Ekspozycja ‘shop-in-shop’ firmy Cellfast pomaga usystematyzować dostępną w centrum ofertę. Klient może sprawnie i szybko znaleźć poszukiwane produkty, a przy okazji zapoznać się z całą ofertą firmy. Ekspozycja wygląda ładnie i estetycznie, ale przede wszystkim przyciąga wzrok klientów. Odpowiednia i przemyślana aranżacja wpływa na wyniki sprzedaży oraz komfort klientów w procesie podejmowania decyzji. Dużym atutem współpracy z firmą Cellfast jest indywidualne podejście do każdego klienta, gwarantujące wybór najbardziej korzystnego rozwiązania.
 

Odpowiednie zarządzanie półką
Rafał Słabik, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w firmie Cellfast
Podstawowym celem ‘shop-in-shop’ jest uzyskanie znaczącej poprawy osiąganych wyników sprzedażowych w sklepach i centrach ogrodniczych. Dzięki systemowi ekspozycyjnemu produkty stają się bardziej widoczne i dostępne dla nabywców w sklepach. Dla każdego partnera biznesowego opracowujemy koncept dostosowany do możliwości ekspozycyjnych placówki. Dzięki rozwiązaniu ‘shop-in-shop’ detaliści otrzymują gotowe rozwiązanie ekspozycyjne, które usprawnia zarządzanie półką i pozwala zaoszczędzić czas, który mogą wykorzystać na fachową obsługę.

 

REKLAMA