W dniu 7 grudnia odbyły się targi zatowarowaniowe zorganizowane przez hurtownię ACM Agrocentrum w Kielcach w Centrum Kongresowym Skanska SA. Producenci oceniają spotkanie jakie udane, ponieważ mogli dotrzeć do detalistów z ofertą, zaprezentować nowości, ale przede wszystkim zobaczyć jakie mają nastawienie do nowego sezonu. Przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego” brali udział w tym wydarzeniu
W tym roku odbyła się już 19. edycja spotkania. Targi były jednodniowe. Klienci hurtowni mogli zapoznać się z asortymentem firm, nowościami, promocjami oraz złożyć zamówienia. – Targi są doskonałą okazją do spotkania, przeprowadzenia rozmów oraz zapoznania się z nowościami, a także do zorientowania się w sytuacji na rynku jeszcze przed sezonem – tłumaczy Mirosław Łakomiec, właściciel hurtowni AMC Agrocentrum. Jak spotkanie oceniają wystawcy? – Targi ACM oceniam bardzo pozytywnie, zwłaszcza, że nasiona PNOS cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów, zarówno tych, z którymi współpracujemy, jaki i nowych. Targi to doskonała okazja, aby poznać opinie, wymienić doświadczenia oraz, co jest dla mnie szczególnie ważne, zaprezentować nowości, jakie PNOS przygotował na sezon 2017/2018. Wśród 33 nowych pozycji, oferujemy 3 odmiany własne PNOS, a są to: Papryka Jolanta, Ogórki: Trapez F1 i Lokata F1 – podsumowuje Małgorzata Lewicka, Przedstawiciel Handlowy PNOS w Ożarowie Mazowieckim Sp. z o.o. Podobnego zdania jest Katarzyna Waligóra, regionalny kierownik sprzedaży ASPlant: – Targi w Kielcach oceniam jako niezwykle udane. W porównaniu do ubiegłego roku zebrałam o 200 % więcej zamówień. Klienci byli zainteresowani nowościami, aktualnie promowaliśmy, m.in. Silvakol- to środek przeznaczony do zabezpieczania pędów drzew przed ogryzaniem przez zwierzęta. Tegoroczny sezon nie należał do udanych, dlatego tak ważne są tego typu spotkania i możliwość porozmawiania z klientami o ich planach i potrzebach, a najłatwiej i najszybciej można to zrobić właśnie podczas targów zatowarowanowych. – Spotkanie w Kielcach oceniam jako udane. Tego typu wydarzenia są ważne, ponieważ możemy z klientami wymienić się spostrzeżeniami o tegorocznym sezonie, który dla nikogo nie był łatwy. Co jednak ważne z rozmów przeprowadzonych podczas targów mogę stwierdzić, że klienci są nastawieni pozytywnie do nowego roku, pytają o nowości i ofertę, panuje względny optymizm – podsumowuje Zbigniew Rembowski, przedstawiciel handlowy PlantiCo.