Podsumowanie mijającego sezonu i prezentacja nowości na rok 2016/2017 oraz przybliżenie planów na przyszłość dla marki Florovit– to główne punkty programu konferencji GRUPA INCO S.A., która odbyła się 26-27 września w Łodzi z okazji 40-lecia marki Florovit. Jej zwieńczeniem był uroczysty bankiet
Marka Florovit w tym roku obchodzi 40-lecie istnienia, z tej okazji Zarząd GRUPA INCO S.A. zaprosił partnerów biznesowych na uroczystą konferencję. Spotkanie odbyło się w dniach 26-27 września w hotelu Hotel DoubleTree by Hilton w Łodzi. Była to okazja do podsumowania sezonu, wymiany poglądów i prezentacji nowej oferty. Historia marki Florovit i plany na przyszłość, podsumowanie sezonu 2015/2016, warunki handlowe na zatowarowanie 2016/2017 oraz nowości produktowe marek Florovit i Florovit Agro to najważniejsze punkty konferencji.
– Jest nam niezmiernie miło, że możemy świętować jubileusz marki Florovit. Od sprzedaży pierwszego nawozu upłynęło już 40 lat. Przez ten czas marka Florovit ewoluowała i stała się bezapelacyjnie najbardziej rozpoznawalną marką na ogrodniczym rynku, co potwierdzają wszystkie badania. Dziś GRUPA INCO może poszczycić się szeroką ofertą asortymentową i ugruntowaną pozycją na rynku. Mamy jeszcze wiele ambitnych planów i celów do osiągnięcia – mówi Michał Dworak, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu chemii gospodarczej, kosmetyków, produktów leczniczych i nawozów.
Punktem kulminacyjnym jubileuszu był wieczorny bankiet uświetniony występem Andrzeja Poniedzielskiego oraz koncertem Formacji Nieżywych Schabuff.
– Jest mi bardzo miło, że mogłam uczestniczyć w tak ważnym wydarzeniu i osobiście pogratulować firmie tak wielu wspaniałych sukcesów – mówi Karolina Kałdońska, dyrektor zarządzająca „Biznes Ogrodniczy” .