To obowiązkowa lektura każdego, kto myśli jak zwiększyć efektywność sprzedaży produktów ogrodniczych. Odwiedzając centra ogrodnicze widać jak wielu klientów dokonuje zakupów! W ramach cyklu raportów prezentujących rynek ogrodniczy w różnych regionach kraju tym razem pod lupę wzięliśmy Toruń. W Poznaniu odwiedziliśmy natomiast Centrum Ogrodnicze Plant, aby porozmawiać z Ewą Sulejewską o jej przepisie na sukces w prowadzeniu placówki ogrodniczej. W numerze ponadto obszerna fotorelacja z targów Vitrel w Serocku, Wystawy Ogrodniczej „Wiosna w ogrodzie” w Gdańsku oraz Targów Eden w Lublinie. Przedstawiamy również francuskie centrum ogrodnicze w Wambrechies, które odwiedziliśmy wraz z Henrykiem Kryszewskim z Deforche Construct. Wizyta ta otwiera cykl artykułów opisujących zagraniczne centra ogrodnicze, zrealizowane przez firmę Deforche. Zaledwie trzy miesiące przed rozpoczęciem międzynarodowych targów ogrodniczych Spoga + Gafa 2013, organizatorzy przygotowali specjalną konferencję dla uznanych ekspertów oraz wiodących mediów w branży. Relacja z tego spotkania w najnowszym czerwcowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”.
Ponadto raport o kategorii nasion traw, „6 sposobów jak sprzedawać więcej – zdrowa żywność z ogrodu”, „Produkty do zwalczania ślimaków”, „Pałeczki nawozowe” oraz prezentacja topowych rękawic do prac w ogrodzie.
Już jest nowy czerwcowy numer „Biznesu Ogrodniczego”
Previous post
Next post
Droga do sukcesu
e-wydanie
REKLAMA
najnowsze
REKLAMA