Nowa, uaktualniona i poszerzona edycja jedynego w branży zestawienia największych centrów ogrodniczych
Tylko w „TOP 200”:
– 50 nowych centrów ogrodniczych nieuwzględnionych w poprzedniej edycji zestawienia
– najbardziej aktualne dane teleadresowe, kontakty do osób decydujących o zatowarowaniu, informacje o profilu działalności i potencjale polskich centrów ogrodniczych
– przejrzysty indeks umożliwiający szybkie znalezienie wybranego centrum oraz zebrane w jednym miejscu dane teleadresowe, e-maile, adresy stron internetowych, oraz firmowe konta na portalach społecznościowych
„TOP 200” to skuteczne medium reklamowe docierające do wyselekcjonowanej grupy docelowej. Oferuje unikatowe w branży ogrodniczej możliwości promocji, gwarantuje rozbudowanie dystrybucji, jest najlepszym miejscem do zaprezentowania oferty i promowania nowości.
„TOP 200” to niezbędne narzędzie pracy dla:
– producentów, którzy chcą współpracować z najważniejszymi centrami ogrodniczymi w Polsce
– przedstawicieli handlowych poszukujących nowych klientów
– hurtowni, które chcą rozwijać swoją działalność
Jeżeli chcesz:
– zwiększyć sprzedaż
– rozbudować dystrybucję
– dotrzeć do osób decydujących o zatowarowaniu centrów ogrodniczych
– promować nowe produkty
– kreować wizerunek firmy i marki
„TOP 200” pomoże Ci osiągnąć te cele!
Zarezerwuj powierzchnię reklamową już teraz!
Tylko do 10 czerwca – oferta specjalna!
Kontakt:
Michał Gradowski – michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl (szef projektu „TOP 200 Centra Ogrodnicze”)
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl (dyrektor Działu Sprzedaży Reklam)
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl