„GardenTechnika” to jedyna publikacja poświęcona sprzedaży narzędzi i sprzętu do pielęgnacji ogrodów oraz produktów do nawadniania.
Tylko w „GardenTechnice”:
– najnowsze dane dotyczące rynku i preferencji klientów,
– prezentacja nowości produktowych i innowacyjnych rozwiązań,
– porównanie asortymentu wiodących producentów z różnych półek cenowych,
– wywiady z wiodącymi punktami dealerskimi,
– wzorcowe rozwiązania ekspozycyjne,
– najlepsze kampanie marketingowe,
– najlepiej rotujące produkty,
– analiza perspektyw rozwoju rynku.
W „GardenTechnice” najnowsze informacje o trzech grupach produktowych:
– sprzęcie zmechanizowanym,
– narzędziach ręcznych,
– asortymencie do nawadniania.
Ponadto już w maju najnowsze informacje o sprzedaży produktów komplementarnych – ostrzy, żyłek i olei do sprzętu z silnikami spalinowymi oraz pokrewnych – opryskiwaczy, narzędzi do majsterkowania i odzieży ochronnej.
„GardenTechnika” to sprawdzone i skuteczne narzędzie marketingowe wspierające sprzedaż produktów, umożliwiające rozbudowanie dystrybucji, wspomagające proces budowania marki. Efektywny marketing docierający do kilku tysięcy sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych w całej Polsce tylko na łamach „GardenTechniki”. Zapraszamy do współpracy!
Kontakt:
Michał Gradowski, szef projektu „GardenTechnika”
e-mail: michal.gradowski@biznes-ogrodniczy.pl
tel. 507 130 002
Renata Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży
e-mail: renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl