W marcu prestiżowy certyfikat Top Innowacja został przyznany firmie Westland za pierwszą ogólnopolską kampanię ambientową w branży ogrodniczej – „Uciekająca Paczka”
„Uciekająca Paczka” jest częścią niezwykle imponującej kampanii promującej wejście nowego gracza na polski rynek. To inicjatywa, która jest ważnym krokiem na drodze do zmiany podejścia w promocji produktów w branży ogrodniczej. Event rozpoczął się podczas targów Gardenia. Uczestnicy imprezy oraz mieszkańcy Poznania spotykali biegające kwiaty i dwóch ogrodników z ogromną paczką Gotowego Podłoża Uniwersalnego Grow Sure. Cały Poznań, potem Toruń, Kraków, Warszawa, Wrocław, Rumia, Reda, Wejherowo bawiły się w podchody z tajemniczą paczką. Kwiaty prosiły przechodniów o zabranie ich do domu, zasadzenie w doniczce, na balkonie, a przede wszystkim o pomoc w szukaniu ogromnej paczki. – Ekipa „Uciekającej Paczki” odwiedzi 11 miast w Polsce. Ten zupełnie nowy w branży ogrodniczej event miał przypomnieć wszystkim o zbliżającej się wiośnie i budzącej się do życia przyrodzie i zaznaczyć, że wchodzi nowa marka na rynek – mówi Ewald Sauerczopf, dyrektor zarządzający Westland Polska. To najlepszy przykład wzorowo prowadzonych działań marketingowych połączonych z kampanią na Facebooku.
Westland
ul. Przemysłowa 5, 84-110 Krokowa
www.westland.com.pl