Już tylko 4 dni dzielą nas od uroczystej ceremonii wręczenia statuetek KREATORÓW GardenTrendów 2016 , która odbędzie się 1 września podczas Wystawy ,,Zieleń to życie”
W tym roku redakcja magazynu „Garden & Trends” już po raz siódmy przyznała KREATORY GardenTrendów 2016, nagrody dla wyjątkowych produktów, które kształtują ogrodnicze trendy i są gwarancją najwyższej jakości oraz oryginalnego designu. „KREATOR Garden Trendów 2016” to jedyne na rynku wyróżnienie dla firm i produktów zmieniających rynek i kreujących potrzeby konsumentów. Podczas Wystawy ,,Zieleń to życie” – 1 września o godz. 13.00 na scenie głównej odbędzie się uroczyste wręczenie „KREATORÓW Garden Trendów 2016”. Produkty wyróżnione tym prestiżowym znakiem będą intensywnie promowane na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
Laureaci tegorocznej jesiennej edycji:
Belldeco za Florencja bawełniane kule świecące
NAC za odnowienie dobrze znanej marki URSUS
Gospodarstwo Specjalistyczne PANEK za serię kompaktowych warzyw i owoców Twoja Plantacja
BROS za Biopon pałeczki nawozowe XXL
Szkółka Roślin Ozdobnych Clematisy M.K.J Wędrowscy za linię egzotycznych pnączy o jadalnych owocach
Szkółka Drzew i Krzewów Ozdobnych Krzysztof Kubiczek za wkład w promocję polskich odmian Liliowców
FOSFAN za MagSul – granulowany siarczan magnezu
Szkółki Żbikowskie za promocję odmian bambusów w Polsce
Stiga za system akumulatorowy Voltage 80V
Microlife za Linię produktów BioPlus
ACM Agrocentrum za Automatyczny Słoneczny System Nawadniający
Flora za Ziemię uniwersalną rok bez nawożenia
Pawłowski za Profesjonalny Szpadel Drenarski – zaprojektowany z myślą o szkółkarstwie
Wszystkim nagrodzonym bardzo serdecznie gratulujemy!
Przegląd produktów, nowości, informacje i kontakty to główne powody wizyty na targach „Zieleń to Życie”. Tegorocznej 24. odsłonie Wystawy patronują „Biznes Ogrodniczy” oraz magazyny „Garden & Trends” i „SlowLife”. Wystawa ZIELEŃ TO ŻYCIE, odbędzie się w dniach 1-3 września w Warszawie w EXPO XXI. Na wystawę przyciąga także atrakcyjny program branżowy, a w nim m.in.: „Filary rozwoju firmy i zarządzanie personelem w placówce handlowej” (Navigtor w partnerstwie z Vilmorin Garden); zagadnienia związane z szybko zmieniającym się podejściem do klienta przybliży Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego” w prezentacji ,,Skuteczny marketing – czyli jaki? Prosument – nowoczesny konsument XXI wieku”. – W programie także: prawna ochrona odmian – dla producentów i handlowców, zarządzanie dostawami i materiałem roślinnym w centrum ogrodniczym oraz tematy dotyczące praktycznych aspektów produkcji szkółkarskiej. Zobaczymy również pokazy florystyczne – w czwartek, piątek dla profesjonalistów. W sobotę prezentacje dla architektów krajobrazu oraz bogaty program dla szerszego grona odwiedzających – mówi Agnieszka Żukowska, organizator wystawy.