Nowy logotyp i hasło przewodnie, modernizacja salonu sprzedaży, w planach zmiany opakowań i logotypów marek Faworyt, Lider i Handy – firma Krysiak Sp. z o.o. rozpoczęła działania rebrandingowe, stawiając w centrum swoich działań klienta i jego relacje z bliskimi
Tekst: Agnieszka Idziak
Firma Krysiak w tym roku zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej. Rebranding objął do tej pory logotyp, w którym połączona została dotychczasowa czerń z nowoczesnym designem i barwami zieleni, sprawiając, że logo jest nowoczesne, ale utrzymane w minimalistycznym stylu.
Firma Krysiak stawia na mocny przekaz emocjonalny – nowym hasłem „Skuteczny w ogrodzie” podkreśla zalety korzystania z urządzeń, dzięki którym możliwe jest stworzenie ogrodu – miejsca wypoczynku, w którym spędza się czas z bliskimi. – Zdecydowaliśmy się na rebranding ze względu na zmieniające się trendy na rynku i oczekiwania klienta. Nową odsłoną chcielibyśmy podkreślić, że jesteśmy firmą polską i rodzinną, co jest gwarancją zrozumienia potrzeb krajowego konsumenta i dostosowania oferty do jego indywidualnych oczekiwań. Wierzymy, że ogród to integralna część domu, jego przedłużenie, gdzie szukamy wytchnienia, spełniamy się w naszym hobby, ale przede wszystkim budujemy i pielęgnujemy relacje z rodziną oraz przyjaciółmi. Dlatego przyjęliśmy nowe hasło „Skuteczny w ogrodzie” – naszym zadaniem jest bowiem dostarczenie skutecznych rozwiązań, dzięki którym ogród będzie kojarzył się z przyjemnym spędzaniem czasu i radością bliskich, nie tylko z miejscem ciężkiej pracy. Zmiany nie dotyczą jedynie identyfikacji wizualnej. Stawiamy na poprawę jakości obsługi klienta, automatyzację i optymalizację procesów w naszej firmie – opowiada Artur Krysiak, członek zarządu w firmie Krysiak.
Nowa identyfikacja wizualna oddaje wartości firmy: precyzję działania, skuteczność, profesjonalizm, wydajność i efektywność produktów. Trwają prace nad nowymi opakowaniami, a także zmianą logotypów marek: Lider, Handy i Faworyt.
Minimalizm i nowoczesność
Firma zakończyła właśnie prace związane z odświeżeniem wyglądu salonu sprzedaży, zgodnie z zasadą „mniej znaczy więcej”, nawiązując do minimalistycznej stylistyki. Salon pełni funkcję showroomu, w którym klienci mogą zobaczyć nowe produkty wprowadzane do oferty. Stworzono spójne wnętrze, zachwycające klasyczną elegancją, ale też urzekające swoją prostotą. Jest przestronne, utrzymane w stonowanej, przyjemnej dla oka kolorystyce grafitu i zieleni, która łagodzi zróżnicowane barwy maszyn. Dzięki temu produkty grają pierwsze skrzypce, są dobrze wyeksponowane i przyciągają wzrok, a całość prezentuje się nowocześnie.
– Celem wprowadzanych zmian jest konsekwentne prezentowanie profesjonalnego oblicza marki, która łączy skuteczność i jakość z wieloletnią tradycją. Stawiamy na nowe trendy, ale jednocześnie cały czas pozostajemy silnie zorientowani na potrzeby współczesnego klienta, dla którego chcemy i będziemy się zmieniać. Naszymi działaniami mamy zamiar udowodnić, że ogród to doskonałe miejsce do budowania trwałych relacji – tłumaczy Artur Krysiak.