Marka Stiga w DNA

Coroczne szkolenie marki Stiga, podczas którego prezentowane były nowości, warunki handlowe oraz działania marketingowe odbyło się w dniach 19-21września w hotelu Atut w Licheniu. W ciągu 3 dni w spotkaniu wzięło udział ponad 450 zaproszonych gości. Jak podkreślali organizatorzy – jesteśmy u progu zmiany technologicznej oraz zmiany preferencji nabywczej. Warto stawiać na roboty koszące i urządzenia akumulatorowe

„Twój ogród – Twoje życie” – to nowe hasło przewodnie marki Stiga, zgodnie z którym to klient decyduje, jaka będzie jego codzienność, jak spędza czas w ogrodzie oraz jakich narzędzi używa. Stiga od ponad 80 lat wsłuchuje się w potrzeby klientów. Jej priorytetem jest dostarczanie produktów najwyższej jakości, wydajnych, innowacyjnych, komfortowych i przyjaznych środowisku. Poza Skandynawią to właśnie w naszym kraju Stiga jest najbardziej rozpoznawalna. Znajomość marki w Polsce w ubiegłym roku zanotowała dwucyfrowy wzrost. – To wynik, który potwierdza słuszność podejmowanych przez nas działań. Naszym celem jest bycie liderem. Oferujemy szeroki wachlarz innowacyjnych urządzeń, słuchamy klientów, a ich opinie są dla nas najważniejsze – mówił Łukasz Grzankowski, marketing manager Stiga.

Stiga oferuje ponad 70 modeli kosiarek i aż 20 modeli traktorków. Najwięcej w 2016/2017 Stiga sprzedała kosiarek spalinowych i elektrycznych oraz traktorów. Jednak jak podkreślił podczas spotkania Sławomir Gajda, dyrektor generalny Stiga, jesteśmy w trakcie rewolucji technologicznej oraz zmiany preferencji nabywczej. Warto stawiać na roboty koszące i urządzenia akumulatorowe. W 2017 r. w Szwecji co 3. nowo nabywane urządzenie do koszenia trawy to robot koszący, a aż 70% klientów planujących kupić urządzenie do koszenia wskazało, że wybierze robota lub kosiarkę akumulatorową. To nieunikniony trend, który zdominuje również polski rynek. Trzeba nadążać za zmianami, próbować pokazywać i przekonywać klientów do nowych technologii, to przyszłość, która bez dwóch zdań nadejdzie.

Warto też zwrócić uwagę na statystyki, które pokazują, że dochodzi do starzenia się społeczeństwa – struktura społeczeństwa się zmienia, dlatego trzeba dostarczać klientom urządzenia łatwe w obsłudze i komfortowe. – Misją marki Stiga jest dbanie o każdy ogród i sprawianie, żeby życie ich właścicieli było łatwiejsze i prostsze – podsumował Łukasz Grzankowski.

Oferta Stiga na sezon 2017/2018 zostanie wzbogacona o 2 zupełnie nowe grupy produktowe: myjki ciśnieniowe i zamiatarki ręczne. Ponadto pojawią się  nowe roboty koszące Autoclip, nowe modele urządzeń 48 V i 80 V, nowe traktory Estate z koszem, zasilany akumulatorowo nowy e-FrontMower oraz nowa ultranowoczesna i ultralekka kosiarka Model1, której konstrukcja opiera się na kevlarze i włóknie węglowym. Kosiarka jest wyposażona m.in. w elektroniczną regulację prędkości jazdy i wysokości koszenia.

Poszerzona oferta produktowa idealnie dostosowana do potrzeb klientów oraz zakończenie ubiegłorocznego sezonu sprzedażowego z sukcesem pozwalają z jeszcze większym optymizmem spoglądać na nadchodzący sezon 2017/2018.

 

 

 

REKLAMA