Marzec z Green Days

W dniach 22-24 marca 2019 roku w Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Warsaw Expo odbędzie się 3. edycja Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Green Days. „Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie głównym branżowym patronatem medialnym

Targi mają charakter B2B i B2C, podzielone będą na 4 salony tematyczne: architektury krajobrazu, ogrodnictwa, techniki ogrodniczej oraz florystyki. Poprzednia edycja zgromadziła 250 firm prezentujących ok. 300 marek. Najprężniej zaprezentował się salon architektury krajobrazu.   W tegorocznej edycji aż 80%  klientów z ubiegłego roku podjęło decyzję o ponownym wystawianiu się na targach. Pojawi się również kilka nowych firm na arenie ogrodniczej, które postanowiły rozpocząć swoją przygodę z sektorem ogrodniczym właśnie z Green Days. Ponadto rozwija się strefa zagraniczna – pojawią się tu operatorzy z Indii, Chin, Włoch, Ukrainy. Niemiecki Rynek Targowy AUMA sam zwrócił uwagę na  tragi.

Targi Green Days stawiają na  Hosted Buyers Program, proeksportowy charakter spotkań biznesowych, w szczególności na włączenie do światowej wymiany handlu małych i średnich przedsiębiorstw działających w Polsce. Specjalnie dlatego powstała dedykowana na potrzeby programu komórka matchmakingu biznesowego, która odpowiada za pozyskiwanie zagranicznych grup zakupowych oraz krajowych kupców sprofilowanych pod konkretne wydarzenia targowe. Wiele leży w rękach samych wystawców – zgłoszenie do programu, sprecyzowanie oferty, przygotowanie materiałów. Targi świadczą wsparcie w doborze potencjalnych kontrahentów, wsparcie językowe oraz opiekę koordynatora w ramach sekcji rozmów.

Atutem  targów jest możliwość spotkania z konsumentami i porozmawiania z bezpośrednim odbiorcą na temat jego potrzeb.  – Wiosenny termin  pozwala na promocję nowości wśród konsumentów tuż na starcie sezonu. Dzięki temu, korzystając z marketingu naszego wydarzenia, można  ulokować działania skierowane stricte do klienta ostatecznego. Żadne warsztaty ogrodnicze nie zgromadzą w ciągu 3 dni kilku tysięcy zwiedzających – podkreśla Joanna Mateja, dyrektor targów.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: