RWO 2019

W sezonie 2019 wystartuje 4. sezon z Rodzinnymi Warsztatami Ogrodniczymi w nieco zmienionej formule. Organizatorem eventu jest firma Lasland, która do współpracy zaprosiła partnerów z ubiegłego sezonu – firmy Ramp, Agrecol oraz Kwazar. Event pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego”  poprowadzi Witold Czuksanow. Centra ogrodnicze, które chcą podjąć współpracę, proszone są o kontakt

 

Zapisy na Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze na sezon 2019 są otwarte. Jednak w tym sezonie to właściciele centrów ogrodniczych powinni włączyć się aktywnie w organizowanie akcji i zaproponować formułę, która najlepiej będzie odpowiadać lokalnej społeczności. – Rozpoczynamy kolejny sezon z Rodzinnymi Warsztatami Ogrodniczym. Czy inny? Co jest stałe, to organizator – firma Lasland, partnerzy – firmy Agrecol, Ramp, Kwazar, „Biznes Ogrodniczy” i niezawodny Witold Czuksanow. Co nowego? Mamy zapał i pomysł na ciągłą edukację oraz nowe pomysły na wspólne działanie. Wspólne, bo czekamy na zgłoszenia od tych, którzy mają pomysł, jak najlepiej  wykorzystać dzień z RWO. Każdy zna swoją lokalną społeczność i z pewnością wie, jak do siebie zaprosić klientów, a my postaramy się, aby ten dzień był niezapomniany. Nie zabraknie większej liczby charytatywnej działalności, aby zostawić po RWO coś więcej… Czekamy na zgłoszenia – zaprasza do współpracy Jarosław Sieciński, kierownik sprzedaży krajowej Lasland.

Rodzinne Warsztaty Ogrodnicze to spotkania edukacyjne, które odbywają się w centrach ogrodniczych w całej Polsce. Każde ma inny temat przewodni. Celem warsztatów jest promowanie ogrodnictwa, zachęcanie miłośników zieleni, młodych adeptów i początkujących ogrodników do wspólnego sadzenia roślin, nauki i zabawy.

RWO to marka ugruntowanej pozycji na rynku, która zdobyła serca klientów.  Poprzednie edycje i zakres działania pokazują zapotrzebowanie na ten rodzaj aktywności na rynku.

 

Udany dzień

Marcin Rożniata, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie RAMP

Czy jesteś gotowy na RWO? My jesteśmy i nie możemy się doczekać, kiedy wreszcie wystartujemy. Każde warsztaty są inne, ale zawsze jest wesoło. Najważniejsze, żeby centra ogrodnicze przygotowały do tego wydarzenia swoich klientów. Duża liczba osób podczas Rodzinnych Warsztatów Ogrodniczych gwarantuje bardzo udany dzień.

 

Promowanie trendów

Dawid Kosakiewicz, kierownik marketingu w firmie Agrecol

Warto cały czas podkreślać, jak ważna jest edukacja z zakresu budowania świadomości i pozytywnych nawyków w ogrodnictwie. Jednym z bardzo skutecznych narzędzi jest warsztat edukacyjny, taki jak RWO. Kierując się zasadą „powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi spróbować, a zrozumiem”, osiągamy coraz to większy zakres promowania właściwych trendów w naszym zielonym otoczeniu.

 

Jak wykorzystać potencjał?

Cezary Łosiak, członek zarządu Kwazar Corporation Sp. z o.o.

W sezonie 2019 czekamy na zgłoszenia od właścicieli centrów ogrodniczych. Będziemy współpracować z tymi, którzy dostrzegają potencjał RWO i mają pomysł, jak ten potencjał dobrze wykorzystać w punkcie sprzedaży. Kolejny sezon to również więcej akcji charytatywnych. Tegoroczna akcja zakładania ogrodu przy Domu Dziecka w Cybince, zainicjowana przez Macieja Piosika, właściciela Centrum Ogrodniczego Agrogobex ze Słubic, pokazała nam, że to jest właściwy kierunek i zależy mi, byśmy rozszerzyli działania charytatywne w kolejnym roku. Serdecznie zapraszam wszystkich odważnych i zdecydowanych na RWO 2019!

REKLAMA
Targi Zieleń to życie