Na piątkę!

Jak i czym zainteresować detalistów, aby tłumnie przybyli na targi zatowarowaniowe? Czym zmotywować wystawców, aby nie mieli wątpliwości co do opłacalności udziału w tym biznesowym spotkaniu? Organizatorzy targów Hortico zdali ten egzamin na pięć!

Dwudniowa XIII Konferencja połączona z targami zatowarowaniowymi, zorganizowana przez Spółkę HORTICO 13-14 stycznia w hotelu Ossa w Rawie Mazowieckiej zakończyła się dużym sukcesem. Zadowolenia z udziału w spotkaniu nie kryli przedstawiciele 38 firm ogrodniczych, którzy prezentowali nowości i ofertę na sezon 2015 oraz ok. 70 klientów z regionu lubelskiego i dolnośląskiego. Wszyscy uczestnicy ocenili targi bardzo wysoko, panował duży optymizm i zadowolenie z biznesowych rozmów. Dodatkowo chcąc zaspokoić potrzeby detalistów, organizatorzy targów Hortico zagwarantowali tzw. wartość dodaną w postaci szkolenia marketingowego. Najlepsi klienci hurtowni w sezonie 2014 otrzymali nagrody ufundowane przez wystawców. Wystawcy z kolei zostali nagrodzeni w kategoriach: produkt targów, najlepsze stoisko oraz największa sprzedaż.

–  Targi zatowarowaniowe przed rozpoczynającym się sezonem są okazją do tego, aby w jednym miejscu spotkać rzeszę klientów, zainteresowanych zarówno przygotowaną ofertą podstawową jak i nowościami. Rozmowy z naszymi partnerami handlowymi wskazują, że większość z nich o tej porze roku jest bardzo pozytywnie nastawiona i optymistyczna co powinno być zwiastunem udanego całego sezonu 2015 – mówi Wojciech Kaleniecki, kierownik do spraw sprzedaży w firmie Cellfast.

Jeśli ktoś ma wątpliwości czy targi zatowarowaniowe w hurtowniach są potrzebne, powinien je rozwiać. XIII edycja targów zatowarowanowych Hortico połączonych z konferencją odniosła ogromny sukces, potwierdzając, że organizowanie takich imprez w hurtowniach jest konieczne i przynosi korzyści zarówno wystawcom, jak i klientom.

 

– Niezmiernie miło było mi uczestniczyć w targach Hortico reprezentując firmę Lasland. Zainteresowanie klientów wzbudzała nasza nowość przygotowana na sezon 2015 – Kronen Kora ogrodowa w 3 frakcjach o niespotykanej na rynku jakości i czystości. Od razu mogliśmy poznać opinię zaproszonych gości, którzy z zadowoleniem wypowiadali się o jakości, przezroczystym opakowaniu, a także o preferencyjnej 8% stawce VAT na oferowaną przez nas korę. Na targach mogliśmy także zobaczyć ofertę nasion PNOS. Cieszy mnie decyzja Zarządu Hortico S.A. o zakupie tej polskiej marki – mówi Jarosław Sieciński, kierownik sprzedaży krajowej w firmie Lasland.
 
Po targach odbył się uroczysty bankiet z licznymi atrakcjami oraz wręczenie nagród zwycięzcom konkursów i klientom.

REKLAMA